Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

47! Nieuwe week, nieuwe kansen.

<<

Anoniem284

Bericht 18 Nov 2019 21:05

Re: 47! Nieuwe week, nieuwe kansen.

Fijne week weer allemaal!

Maandag: gewerkt en zo op de bank met The Crown.

Dinsdag: vrij, quality met dochter, ‘s middags een sollicitatiegesprek en ‘s avonds sporten.

Woensdag: werken en ‘s avonds op de bank (met The Crown weer ?).

Donderdag: vrij met dochter, ‘s avonds een vrije avond met m’n vriend.

Vrijdag: werken, ‘s avonds uit eten met vriendinnen.

Zaterdag: Sinterklaas vieren bij de brandweer.

Zondag: met vrienden en de kinderen naar Het Land van Sinterklaas.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 18 Nov 2019 21:22

Hee gympie gaan we naar dezelfde brandweer? ?

♥♥
<<

Anoniem284

Bericht 18 Nov 2019 21:23

Haha nou ik zit net te lezen! Bij ons ook om 14.00 uur. Maar volgens mij wonen we niet in dezelfde woonplaats. Ik woon in Gelderland.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 18 Nov 2019 21:46

Oh nee ik woon in Noord Holland dus dat kan niet hetzelfde feestje zijn dan, haha!

♥♥
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 18 Nov 2019 21:49

Ik heb deze week vakantie.

Vandaag: Dochter naar de opvang, ik boodschappen gedaan en bijgekletst met vriendin. Vanavond gezwommen.

Morgen: Overdag nog geen plannen. 's Avonds e-learning maken met collega.

Woensdag: Nog geen plannen.
Donderdag: Ook nog geen plannen.
Vrijdag: Dochter weer hele dag naar de opvang. Ik ga chillen en wat huishouden denk ik.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem284

Bericht 18 Nov 2019 21:55

Elliot schreef:Oh nee ik woon in Noord Holland dus dat kan niet hetzelfde feestje zijn dan, haha!

Wel toevallig! Zit jouw man ook bij de vrijwillige brandweer?
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 18 Nov 2019 22:09

Gympie schreef:
Elliot schreef:Oh nee ik woon in Noord Holland dus dat kan niet hetzelfde feestje zijn dan, haha!

Wel toevallig! Zit jouw man ook bij de vrijwillige brandweer?

Ja, vrijwillig en beroeps zelfs.

♥♥
<<

Anoniem284

Bericht 18 Nov 2019 22:10

Leuk! Beroeps zit niet in onze woonplaats.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 18 Nov 2019 22:13

Bij ons ook niet, hij is beroeps in de hoofdstad en vrijwilliger in ons dorp :) grappig zeg, ik had geen idee dat jouw man dat ook deed!

♥♥
<<

Anoniem281

Bericht 18 Nov 2019 22:29

Vandaag heb ik gewerkt.
Morgen moet ik weer werken.. 's Avonds geen plannen, maar ik denk een film kijken of iets met m'n man, want die heb ik sinds gisteravond niet gezien en zie ik ook morgen pas tegen zessen weer.
Woensdag ben ik vrij en ga ik iets doen met Tobias, al weet ik nog niet wat.
Donderdag heb ik vrij genomen en gaat Tobias lekker naar het KDV en heb ik een dagje voor mezelf!
Vrijdag weer werken, 's avonds weinig plannen.
Zaterdag moet ik extra werken, maar moet nog even kijken of ik vanuit huis werk of op kantoor en dan een nieuwe collega kan inwerken. 's Avonds ga ik uit eten.
Zondag ben ik lekker vrij met m'n mannen, al gaat m'n man smiddags wat doen met z'n vader. Iets in de bioscoop kijken van ehh Bruce Springsteen. Ik heb de kaartjes wel gekocht, maar heb geen idee wat 't eigenlijk is.
<<

Fauve

Major Yipyapper

Bericht 19 Nov 2019 01:46

Maandag: gewerkt
Dinsdag: werken en ouderavond
Woensdag: werken en fitnessen
Donderdag: werken
Vrijdag: vrij! Sporten en 's middags met de kids naar zwemles en naar oude opa en oma.
Zaterdag: oudste dansles, Sinterklaasintocht in het dorp en kids daarna sinterklaasmiddag in de kerk, 's avonds een 80s en.90s feestje.
Zondag: met de kids naar de bioscoop, Frozen 2.
04-2014
10-2015
<<

Kira

Bericht 19 Nov 2019 08:26

Gisteren heb ikde hele dag gewerkt en was om 21.30 thuis. Even tv gekeken en naar bed gegaan.
Vandaag werken, boodschappen, huishouden, met zoon naar de kapper en muziekles, koken voor m'n vriend en zoon, en na het eten ga ik een film kijken met zoon.
Morgen werken tot 12.30, in de middag weinig, beetje thuis rommelen en koken. Op tijd weg om al het slagwerk op te halen voor de vereniging en naar de concert locatie brengen. Dan hebben we daar repetitie tot 22u.
Donderdag werken tot 12.30 en langs m'n ouders. Ik wil iets simpels eten en lekker vroeg op de bank met m'n pyjama en dekentje.
Vrijdag werken tot 12.30, thuis wat rommelen, ''s avonds generale repetitie met de fanfare.
Zaterdag hele dag op pad met de fanfare, we gaan op concours. Zal een latertje worden.
Zondag uitbraken.
<<

mevrouw Stemband

Kletskop

Bericht 19 Nov 2019 08:31

Gister gewerkt.
Vandaag vrij. Straks even wat in het huishouden doen en vanmiddag dochter naar psz. Dan ga ik even bij een vriendin langs. Tussendoor wil ik nog wat dingen bakken (bananenbrood etc)
Morgen sochtrnds langs de huisarts en daarna langs mn ouders. Hoop een stukje met kind over het strand te kunnen wandelen, maar even afwachten wat het weer doet.
Donderdag werken
Vrijdag kind naar psz. Dan poets ik het hele huis. Mijn ouders komen eten en wij gaan daarna naar een verjaardag.
Zaterdag sinterklaas feest op het werk en s'avonds nog een verjaardag.
Zondag lekker niks. Misschien een rondje bos.
<<

Anoniem307

Bericht 19 Nov 2019 08:37

Gisteren: Werken
Vandaag: Werken
Morgen: Dag vrij. Naar Duitsland en huis poetsen.
Donderdag: Werken
Vrijdag: Werken
Weekend niets gepland.
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 19 Nov 2019 10:05

Gister gewerkt en boodschappen
Vandaag naar de mondhygieniste en daarna werken
Morgen baby/peuterzwemmen
Donderdag een shoot te doen en daarna werken
Vrijdag werken
Zaterdag zwarte pietenshoot en bij mn ouders eten
Zondag shoots en daarna een verjaardag
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Bericht 19 Nov 2019 10:40

Gisterochtend een paar Sint cadeaus gehaald
Gisteravond gewerkt.

Vandaag is de oudste ziek thuis van school. Vanavond weer werken.
Morgen ochtend een opfriscursus van BHV.
Morgen middag naar een vriendin en haar 2 kindjes.l
Donderdag s' morgens als de kinderen op school zitten het huishouden. S'middags na de verjaardag van een zoontje van een vriendin s'avonds sporten
Vrijdagmiddag helpen bij het kinderfeestje
Zaterdag komt de Sint in het dorp hier aan
Zondag met vrienden en hun dochter naar de film Frozen.
2014 2016
<<

Noor

Major Yipyapper

Bericht 19 Nov 2019 10:52

Maandag: Ik was vrij, heb wat boodschappen gedaan. 's middags kinderen opgehaald van school en samen met mijn moeder en de kinderen naar een tuincentrum geweest.
Dinsdag: werken van 08.30 - 17.00 en 's avonds nog een scholing van 19.00-21.00.
Woensdag: werken, ik heb vanaf 13.30 vrij genomen. Nora heeft een kinderfeestje en ik ga gezellig even samen met Luuk ergens een taartje eten of zoiets.
Donderdag: vrij
Vrijdag: werken van 08.30-13.30. Kinderen ophalen van school. De oudste moet 's middags naar de judo
Zaterdag: oudste taekwondo, jongste zwemles. Daarna lunchen met een vriendin.
Zondag: nog geen plannen.
💙: 07-09-2012
🩷: 15-07-2014
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 19 Nov 2019 13:09

Burn schreef:Ik heb deze week vakantie.

Vandaag: Dochter naar de opvang, ik boodschappen gedaan en bijgekletst met vriendin. Vanavond gezwommen.

Vrijdag: Dochter weer hele dag naar de opvang. Ik ga chillen en wat huishouden denk ik.

Wanneer kom je eens bij mij bijkletsen?
30-04-2017
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 19 Nov 2019 13:13

Kees ik wilde jullie agenda's even naast elkaar leggen om jullie wat suggesties te kunnen doen, maar je hebt je weekplanning nog niet ingevuld in dit topic. Doe je dat nog even? Dan help ik jullie daarna graag op weg.
#teammaple🍁
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 19 Nov 2019 13:54

Kees schreef:
Burn schreef:Ik heb deze week vakantie.

Wanneer kom je eens bij mij bijkletsen?

Ben jij een vriendin van mij dan? :smile:
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 19 Nov 2019 13:54

Urban Naked schreef:Kees ik wilde jullie agenda's even naast elkaar leggen om jullie wat suggesties te kunnen doen, maar je hebt je weekplanning nog niet ingevuld in dit topic. Doe je dat nog even? Dan help ik jullie daarna graag op weg.

Wat attent van je UN!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 19 Nov 2019 14:15

Urban Naked schreef:Kees ik wilde jullie agenda's even naast elkaar leggen om jullie wat suggesties te kunnen doen, maar je hebt je weekplanning nog niet ingevuld in dit topic. Doe je dat nog even? Dan help ik jullie daarna graag op weg.

Wat lief!

Maar ik had 'm al ingevuld hoor:

Kees schreef:Vanmorgen met E naar de peutergym en vanmiddag hebben we gymschoenen voor haar gekocht.
Vanavond ga ik bootcampen
Dinsdag: werken en savonds lekker op de bank.
Woensdag: werken
Donderdag: overdag nog geen plannen. Savonds sporten en daarna repeteren met de blaaskapel
Vrijdag: werken
Zaterdag: in de ochtend peuter zwemmen. Einde middag breng ik E naar m'n schoonouders waar E blijft slapen. J is overdag werken en savonds met oud collega's uiteten en ik moet savonds spelen met de blaaskapel.
Zondag: al vroeg op pad voor een hele dag pieten.

Ik denk dat het donderdag moet gaan worden Burn.
30-04-2017
<<

Anoniem282

Bericht 19 Nov 2019 14:41

Ma: voornamelijk rust genomen, want ik voelde me niet fit en had veel pijn.
Di: consult bij de huisarts en ik ga zo een vriend opzoeken om te borrelen en te eten samen.
Wo: sollicitatiebrief schrijven, opruimen en 's avonds uit eten met een ex. Doen we eens per jaar om even bij te kletsen.
Do: fysio en verder nog geen plannen. Ik dacht dat m'n zus wilde komen eten.
Vr: medische afspraak en verder relaxen. 's Avonds eten en borrelen met een vriendin.
Weekend staat nog open. :)
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 19 Nov 2019 21:17

Hier een spannende, maar ook leuke week.

Gisteren een groot evenement van het werk gehad waar ik aan heb meegewerkt. Het was een groot succes! Wel tot 's avonds laat bezig geweest, dus was helemaal gesloopt en vandaag nog steeds.
Vandaag: gewerkt, maar was niet vooruit te branden. Lig nu in bed een serie te kijken en ga vroeg slapen.
Morgen: halve dag werken en daarna vakantie-inkopen doen
Donderdag: we vliegen naar Lanzarote! :banaan: :smile: :cheering: Zooo toe aan een week rust! Hoop dat de vlucht goed gaat, wel spannend voor het eerst met N.
Vrijdag t/m zondag: VAKANTIE!
❤️ 7 juni 2018
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 19 Nov 2019 21:24

Bliss schreef:Hier een spannende, maar ook leuke week.

Gisteren een groot evenement van het werk gehad waar ik aan heb meegewerkt. Het was een groot succes! Wel tot 's avonds laat bezig geweest, dus was helemaal gesloopt en vandaag nog steeds.
Vandaag: gewerkt, maar was niet vooruit te branden. Lig nu in bed een serie te kijken en ga vroeg slapen.
Morgen: halve dag werken en daarna vakantie-inkopen doen
Donderdag: we vliegen naar Lanzarote! :banaan: :smile: :cheering: Zooo toe aan een week rust! Hoop dat de vlucht goed gaat, wel spannend voor het eerst met N.
Vrijdag t/m zondag: VAKANTIE!

Je hebt geluk, het wordt super mooi weer OP lanzarote volgende week. Ik zit er nu en heb het grootste deel van de week nogal wat bewolking gehad, maar vandaag was die weg en dan is het hier echt heerlijk! Fijne vakantie
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen