Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

12-11 en een nieuwe vraag over familie

<<

Isabel_

Major Yipyapper

Bericht 13 Nov 2019 13:25

Re: 12-11 en een nieuwe vraag over familie

Man en kinderen dagelijks.

Mijn moeder 3x per week denk ik. Mijn vader 1x per week. Hij is op mijn moeders oppasdag aan het werk.
Schoonouders 1x in de twee weken denk ik. Mijn man haalt en brengt meestal op hun oppasdag.
Zus eenmaal per week
Broer eenmaal per maand
Zwagers en schoonzussen eenmaal per maand gemiddeld denk ik.
Mijn oma eenmaal per maand
Mijn opa eenmaal in de 2 maanden
Opa van mijn man eenmaal in de 2 maanden

We hebben nogal veel directe neefjes en nichtjes (dus kinderen van onze siblings) en elke maand wel één of meer kinderverjaardagen. Daar zien we elkaar dus allemaal wel regelmatig. Mijn ooms en tantes en die van mijn man plus onze neven en nichten zien we niet structureel. Op verjaardagen bij onze ouders bijvoorbeeld en bij feestjes en uitvaarten.
<<

Snirp

Major Yipyapper

Bericht 13 Nov 2019 14:10

Mijn man en kinderen zie ik dagelijks.

Mijn schoonouders wonen 130 kilometer bij ons vandaan. Ik denk dat we elkaar gemiddeld 2 keer per maand zien.
Vaak blijven wij dan ook wel daar logeren of slapen zij bij ons.
De broer van mijn man is geen contact mee. Dus die heb ik 1,5 jaar geleden voor het laatst gezien.

Mijn ouders zie ik ongeveer 1 keer per week. Omdat zij dichterbij wonen, komen we daar bijv. ook wel eens voor een kop koffie of thee. Nu zij niet meer als 'BSO' fungeren voor mijn zoon (hebben ze heel lief een half jaartje gedaan), zien we ze nu nog 'maar' 1 keer per week (gemiddeld). Dit was wel 2/3 keer.
Mijn zusje zie ik ongeveer 2a3 keer per maand.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 13 Nov 2019 18:00

Zowel m'n ouders als schoonouders zien we denk ik gemiddeld zo één keer per maand. Soms vaker, soms iets minder vaak. We zijn net verhuisd en wonen nu iets dichter bij mijn ouders en iets verder van m'n schoonouders.

M'n zusje zie ik gemiddeld eens per één à twee maanden, vind ik wel prima zo.

Overige familie zie ik hoogstens een paar keer per jaar, sommige familieleden eenmaal per jaar en sommige helemaal nooit.

M'n vriend en dochter zie ik uiteraard elke dag en stiefdochter om het weekend.
❤️ 7 juni 2018
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 13 Nov 2019 18:23

sanskie schreef:Mijn moeder 1 a 2 keer per jaar
Mijn vader en zus nooit
Mijn schoonouders heel wisselend maar zeker niet meer dan 1 a 2 keer per maand.
Mijn schoonzus alleen op verjaardagen en heel soms tussendoor maar ze gaat verhuizen dus zal wel nog minder worden.
Rest van familie ook nooit
Da’s niet veel! Is het zoals jij het graag wilt?
#teammaple🍁
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 13 Nov 2019 19:42

Vader eens in de twee jaar
Moeder om de 4 maanden ongeveer ivm afstand
Zusjes idem ivm afstand
Schoonouders soms meerdere keren per week of meerdere keren per maand of weken niet. Ligt echt aan drukte en heb er ook niet altijd zin in haha.
Mijn neven en nichten zie ik amper, alleen bij grote gebeurtenissen.
<<

sanskie

Kletskop

Bericht 13 Nov 2019 21:45

Urban Naked schreef:
sanskie schreef:Mijn moeder 1 a 2 keer per jaar
Mijn vader en zus nooit
Mijn schoonouders heel wisselend maar zeker niet meer dan 1 a 2 keer per maand.
Mijn schoonzus alleen op verjaardagen en heel soms tussendoor maar ze gaat verhuizen dus zal wel nog minder worden.
Rest van familie ook nooit
Da’s niet veel! Is het zoals jij het graag wilt?

Nee zeker niet maar het is niet anders. Diep in mijn hart doet het soms best pijn.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 13 Nov 2019 21:50

Nou jeetje dat kan ik me voorstellen zeg, helemaal als het niet jouw keuze is. Wat naar voor je.
#teammaple🍁
<<

Anoniem291

Bericht 13 Nov 2019 21:58

Vriend en kind elke dag
Ouders elke week met oppasdag en soms nog keer extra
Schoonouders soms 2 keer per week en soms 2 weken niet
Mijn zus zie ik eigenlijk alleen met gelegenheden
De rest van de familie op verjaardagen etc.
<<

sanskie

Kletskop

Bericht 13 Nov 2019 22:19

Urban Naked schreef:Nou jeetje dat kan ik me voorstellen zeg, helemaal als het niet jouw keuze is. Wat naar voor je.

Thanks voor je lieve reactie
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 14 Nov 2019 12:57

Ouders: net niet wekelijks denk ik.
Zusje: gemiddeld wel wekelijks.
Broertjes: ene zie ik af en toe als ik bij mijn ouders van. Andere als ie in Nederland is of ik daar. Dit jaar al 4x gezien maar ook wel eens 1x per jaar.
Mocht ik dichterbij ze wonen dan zou ik ze veel vaker zien. Schoonfamilie woont wel dichtbij.
Schoonouders: wekelijks
Schoonzusje: heel onregelmatig, soms meerdere keren per week maar nu alweer een maand niet gezien.
<<

Anoniem300

Bericht 14 Nov 2019 17:30

Mijn gezin iedere dag.
Mijn ouders; mijn vader op t moment iedere dag(is mee aan het klussen) mijn moeder wel wekelijks meestal.
Mijn schoonouders 1x per maand ongeveer.
Mijn broer en zijn gezin 3a4x per maand.
Mijn schoonzus en gezin 1x per 3a4 maand ongeveer, ligt een beetje aan de verjaardagen (we zien hun alleen tijdens verjaardagen).

Mijn oom en tante zie ik om de week wel, zo ook mijn jongste nichtje. Mijn oudste nichtje iets minder vaak 1x per maand ofzo.
Mijn andere oom zie ik 5x per jaar (met verjaardagen en feestdagen).
Familie van mijn man zien we verder 2x per jaar op de verjaardagen van mijn schoonouders (heb het dan over ooms en tantes, nichten en neven zien we daar nooit).
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 15 Nov 2019 09:45

Mijn moeder spreek ik elke dag minimaal 1x
En mijn ouders zie ik 1a2 keer per week. Mijn moeder haalt j ook 1x per week uit school.

Broertjes wisselt het ene moment weken niet en dan zie ik ze zo 3x in de week. Alleen mijn oudste broertje woont in een andere woonplaats maar is vaak de weekenden bij mijn ouders of zijn schoonouders. Dus die kom ik alsnog regelmatig tegen. En j doet nog wel eens een FaceTime rondje.

Schoonouders zie ik elke twee weken ongeveer. En dat vind ik ook wel genoeg. Ene schoonzusje zien we elke 6 weken ongeveer en app ik ook regelmatig mee. Andere schoonzusje bij verjaardagen of een keer bij mijn schoonouders.Is ook altijd gedoe met de kinderen onderling dus minder leuk. Zwager net hoe het komt. Heb mijn vriend wel gezegd dat hij weer meer met zijn broertje moet doen. Voor mij gingen ze elke 3 weken ongeveer wel een keer met zijn tweeen eten en zagen ze elkaar echt elke week.
2015 💙
<<

Anoniem269

Bericht 15 Nov 2019 09:53

Mijn moeder zie ik 3-4 keer per week. Dat komt ook omdat ze op onze kinderen past als ik werk. Mijn vader zie ik 1-2 keer in de week.

Mijn schoonouders zie ik gemiddeld zo’n 1x in de twee maanden.
Schoonzus + gezin 3 keer per jaar.

Ik heb één tante die ik wekelijks zie. En mijn andere ooms/tantes en neven/nichten zie ik 2x per jaar zoiets. Is een beetje moeilijk te zeggen want ik heb een hele grote familie. Mijn ouders hebben beide 7 broers en zussen dus tel maar op. ? De een zie ik vaker dan de ander.
<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 15 Nov 2019 13:37

Mijn gezin elke dag.
Mijn ouders meerdere keren per week.
Mijn schoonouders eens per week, soms vaker, soms minder vaak. Mijn schoonvader wel iets meer dan mijn schoonmoeder want hij komt zo ook wel eens even binnengewipt.
Mijn schoonbroer en zijn familie helaas nog maar een aantal keer per jaar.
Zelf heb ik geen broers/zussen.
Vorige

Terug naar Algemeen