Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Week 46, wat zijn jouw plannen?

<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 11 Nov 2019 22:17

Re: Week 46, wat zijn jouw plannen?

Maandag - ik zou thuis werken, maar zoontje was niet fit dus die heb ik thuis gehouden van de opvang, maar heel veel werk heb ik dus niet kunnen doen. Gelukkig kon ik veel doen tijdens zijn slaapje en kwam mijn man wat vroeger naar huis.
Dinsdag - thuis met zoontje, nog geen idee wat we gaan doen, 's avonds ballet
Woensdag - werken en ballet
Donderdag - thuis werken en ik wil ook even naar de stad eigenlijk en misschien vast voor een paar dagen boodschappen halen als ik genoeg tijd heb
Vrijdag - mijn man is de hele dag en avond weg en ik ben alleen met zoontje, misschien dat ik wel vraag of mijn ouders langs willen komen maar dat zie ik nog wel even
Zaterdag - werken ivm een open dag
Zondag - 's middags naar de Sinterklaasintocht en verder geen plannen
<<

mevrouw Stemband

Kletskop

Bericht 11 Nov 2019 22:42

Vandaag gewerkt en bij mm ouders gegeten.
Morgen ochtend pyjama ochtendje met was wasjes draaien en wat opruimen. Smiddags dochter naar psz en moet ik even wat bij iemand ophalen wat ik via marktplaats heb gekocht. S'avonds een theetje drinken bij een vriendin.
Woensdag kind naar oppas brengen en dan werken
Donderdag werken, s'avonds wil ik vast de Sint kadootjes gaan inpakken
Vrijdag ochtend kind naar psz en doe ik altijd mn huis f grondig. Smiddags nog geen plannen.
Zaterdag boodschappen doen en s'avonds komen de buren eten en borrelen.
Zondag naar de sinterklaas intocht
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 12 Nov 2019 11:12

M’n 3e werkloze week!

Ma: ik kwam terug uit Ierland. ’s Avonds Sint Maarten gelopen met m’n zoons.

Di: zoons naar school en opvang. Een vriend kwam ons ledikant ophalen en ik heb er meteen al het peuterspul bij gedaan wat we nog hadden: pakken luiers, dekbed, beddengoed, slaapzakjes. Weg er mee.
Vandaag ga ik vacatures zoeken, sollicitatiebrieven versturen. En het huis schoonmaken want de schoonmaakster heeft een kapotte enkel.

Wo: Ik word 37! ? In de ochtend vieren we het even snel met m’n man en zoons. Daarna gaat m’n jongste een ochtend naar de opvang, m’n oudste heeft studiedag. Smiddags gaan we denk ik ergens een taartje eten met zn drietjes.

Do: solliciteren. En bestellingen in elkaar naaien voor Ooph. ‘s Middags oudergesprek van m’n oudste zoon op school. ‘s Avonds wil ik gaan zwemmen.

Vr: solliciteren. En naaien. En met m’n jongste wat aanklooien. Hij is lekker bezig met tellen en cijfers, kan al goed voorwerpen tot 7 tellen dus dat ga ik met hem doen a.d.h.v. werkbladen of een knutsel van pinterest.

Za: boodschappen doen. Taart bakken. Hapjes voorbereiden. ‘s Middags een leuke intocht zoeken (er zijn er meerdere hier, dus ik ga nog even uitzoeken welke we dan gaan ‘doen’).

Zo: ik vier m’n verjaardag voor m’n familie. Aansluitend eten we samen. ?
#teammaple🍁
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 12 Nov 2019 11:29

Gisteren: Gewerkt, 's avonds bij mijn ouders Sint Maarten gelopen met mijn dochter.

Vandaag: Ik zou moeten werken, maar lig inmiddels geveld door de buikgriep in bed. Tegelijk met mn man. De plannen voor vanavond heb ik ook al gecanceld.

Morgen: Mijn moeder is 12,5 jaar in dienst. En dat wordt op haar werk gevierd met een gebakje. Als ik me weer fit genoeg voel, ga ik daar even heen. 's Avonds hebben we de 20-weken echo.

Donderdag: Werken als ik weer fit ben. Daarna heb ik een weekje vakantie.

Vrijdag, zaterdag en zondag: Nog geen plannen.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Summerlovin

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 12 Nov 2019 12:23

Beterschap Burn! Hopelijk knap je snel weer op.

Maandag: De spullen voor de baby zijn gebracht. Ik heb overdag, samen met mijn moeder, de kinderwagen en de box in elkaar gezet en ‘s avonds heeft mijn vriend de kast en het ledikant in elkaar gezet. Alleen de commode moet nu nog.

Dinsdag: Er komt iemand kijken voor de bank. Deze zakt door. Dus hopelijk kunnen ze er iets aan doen. Ik ga ook nog even kijken voor sinterklaascadeaus.

Woensdag: Komen ze de vloer leggen op zolder.

Donderdag: een dagje naar de stad met mijn moeder. ‘S avonds komt er hulp om allemaal dozen naar zolder te tillen + de wasmachine en droger.

Vrijdag: Babykleren wassen.

Zaterdag: Geboortekaartjes bestellen. En het oude huis schoonmaken.

Zondag: Een dagje niks.
💗24-12-2019
💙07-03-2022 ⭐️06-06-2022
💙21-04-2023
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 12 Nov 2019 21:54

Gisteren en vandaag heb ik gewerkt, vanavond nog naar fysio geweest.
Morgen ben ik thuis met N en heb ik geen concrete plannen, op een rondje winkelcentrum na.
Donderdag: werken
Vrijdag: thuis met N, misschien wel even naar Ballorig ofzo
Weekend: stiefdochter is er, we kijken de intocht en verder hebben we geen plannen. Heerlijk! Misschien even naar het bos als het lekker weer is.
❤️ 7 juni 2018
<<

Kira

Bericht 13 Nov 2019 08:28

Ik heb een rustige week.

Maandag heb ik maar een uur gewerkt in de ochtend en daarna van 15u tot 21u les gegeven.
Gisteren gewerkt tot 12u en daarna een rustige dag gehouden, zoon is ziek dus geen muziekles dus we hebben lekker serie en film gekeken en ik heb de boven verdieping gepoetst.
Vandaag werk ik tot 12.30 en doe ik even boodschappen, vanavond moet zoon trainen en als hij gaat dat'n ga ik repeteren. Anders blijven we nog een avond thuis.
Morgen werken tot 12.30 en er komt iemand voor de verwarming boven. Verder geen plannen.
Vrijdag werken tot 12.30 en ik moet repetitie geven, daarna zoon halen van zijn repetitie en naar het basketball brengen. Dan zijn we rond 21.30 thuis en plof ik op de bank.
Vorige

Terug naar Algemeen