12 Nov 2019 11:12 door Urban Naked
M’n 3e werkloze week!
Ma: ik kwam terug uit Ierland. ’s Avonds Sint Maarten gelopen met m’n zoons.
Di: zoons naar school en opvang. Een vriend kwam ons ledikant ophalen en ik heb er meteen al het peuterspul bij gedaan wat we nog hadden: pakken luiers, dekbed, beddengoed, slaapzakjes. Weg er mee.
Vandaag ga ik vacatures zoeken, sollicitatiebrieven versturen. En het huis schoonmaken want de schoonmaakster heeft een kapotte enkel.
Wo: Ik word 37! ? In de ochtend vieren we het even snel met m’n man en zoons. Daarna gaat m’n jongste een ochtend naar de opvang, m’n oudste heeft studiedag. Smiddags gaan we denk ik ergens een taartje eten met zn drietjes.
Do: solliciteren. En bestellingen in elkaar naaien voor Ooph. ‘s Middags oudergesprek van m’n oudste zoon op school. ‘s Avonds wil ik gaan zwemmen.
Vr: solliciteren. En naaien. En met m’n jongste wat aanklooien. Hij is lekker bezig met tellen en cijfers, kan al goed voorwerpen tot 7 tellen dus dat ga ik met hem doen a.d.h.v. werkbladen of een knutsel van pinterest.
Za: boodschappen doen. Taart bakken. Hapjes voorbereiden. ‘s Middags een leuke intocht zoeken (er zijn er meerdere hier, dus ik ga nog even uitzoeken welke we dan gaan ‘doen’).
Zo: ik vier m’n verjaardag voor m’n familie. Aansluitend eten we samen. ?
#teammaple🍁