Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Weekend!

<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 26 Okt 2019 08:44

Re: Weekend!

GeKKiE schreef:Vandaag vrij (vakantie dus). We zijn met de bus naar de stad gegaan, naar de bieb en boodschappen gedaan. Vanmiddag op de fiets een lamp gekocht bij Leen Bakker. En dochter heeft buiten gespeeld met buurjongen en buurmeisje.

Morgenochtend boodschappen doen, cadeautjes kopen. Om 15 uur verjaardag van nichtje.

Zondag om 11 uur verjaardag van neef en zwager. 'S middags de vakantie afsluiten door ergens een pannenkoek te eten. Of misschien borrelen.

De verjaardag van vandaag is afgezegd. Mijn schoonzus is ziek. Dus ik denk dat we ergens een pannenkoek gaan eten met z'n 3en en gaan wandelen in het bos.
<<

Anoniem335

Bericht 26 Okt 2019 08:57

Gisteravond tv gekeken en beetje opgeruimd, vandaag uit eten met mijn ouders en schoonouders en morgen geen plannen.

Ondertussen wel nog even paar uur aan mijn studie.
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 26 Okt 2019 09:28

Rustig weekendje hier, ik had afgelopen week vrij en heb veel ondernomen met de meisjes dus nu even chillen voordat de nieuwe week weer begint.

Mijn man is de hele dag op cursus voor zijn vaarbewijs, de meisjes zijn lief aan het spelen. Ik moet straks nog even brood halen bij de bakker en vanmiddag gaan we naar verjaardag van schoonmoeder.
Morgen een beetje huishouden en de meisjes willen nog gaan zwemmen.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 26 Okt 2019 10:27

He dat had ik gemist UN. Naar wat voor werk ben je opzoek? Spannend!

Wij hebben ook een rustig weekend. Gisteravond ben ik even naar een kinderkledingruilbeurs in de buurt geweest. Ik heb een heeele grote shopper kleding ingeleverd en ben met weinig thuisgekomen. Veel verwassen of heul lelijk spul. Nou ja, ruimt wel lekker op ?. En ik heb er ‘s avonds nog een sollicitatiebrief uitgestuurd.

Als de tweeling straks wakker is gaan we naar Austerlitz, even wandelen in het bos en naar de speeltuin daar. Verder geen plannen vandaag.

Morgen hebben we eigenlijk ook geen plannen. Komt niet zo vaak voor maar is wel lekker zo’n weekend familietijd.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 26 Okt 2019 10:53

Gisteren naar krezip geweest met een vriendin,vond het een super avond! Zometeen naar kinderen voor kinderen met m'n dochters en een vriendin met haar dochter en morgen hele dag repetitie. Komt een super drukke week aan dus probeer maar op tijd naar bed te gaan
<<

Anoniem272

Bericht 26 Okt 2019 15:03

Tof dat jij ook naar Krezip gaat vanavond Juliet! Waar kan ik je aan herkennen? ;)

Bolus, hoe was het? Ik heb de setlist gezien en die zag er super gevarieerd uit!
<<

Kira

Bericht 27 Okt 2019 09:39

Bolus26 schreef:Gisteren naar krezip geweest met een vriendin,vond het een super avond! Zometeen naar kinderen voor kinderen met m'n dochters en een vriendin met haar dochter en morgen hele dag repetitie. Komt een super drukke week aan dus probeer maar op tijd naar bed te gaan

Gaan jullie op concours binnenkort?

Mijn weekend was tot nu toe echt heerlijk, vrijdagavond na mijn repetitie naar de training van zoon gekeken en daarna lekker wijn gedronken op de bank.
Gisteren de hele dag met mijnzoon en vriend op pad, die had onverwacht vrij. Zijn langs mijn ouders geweest, even gewinkeld, in het bos geweest en bij zijn ouders gegeten en biertjes gedronken.
Vandaag heb ik eerst repetitie en daarna helpen vriend en ik met de fanfare bij een oktoberfeest. Daarna weer biertjes drinken :smile:
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 27 Okt 2019 10:01

@filoria ik vond het super!
@kira ik repeteer voor een musical die donderdag in première gaat
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 27 Okt 2019 18:08

Gister surpriseparty van mijn man gehad, super avond.
Vandaag shoot van ava en smiddags nog 1 gehad. Daarna gezellig met man en zoon gewandeld. Straks even wat foto's bewerken.
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
Vorige

Terug naar Algemeen