Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Waar en wanneer denk jij aan welke forummer?

<<

Anoniem304

Bericht 27 Sep 2019 08:06

Re: Waar en wanneer denk jij aan welke forummer?

Ooh La La! schreef:Net als veel anderen denk ik aan Savi als iknaar m’n ouders in S. rijd. Ik kijk ook altijd naar je huis als we er langs rijden ?

Klinkt heel stalkerig, maar je hebt me eens laten zien waar je precies woont.

Verder kan ik me geen situaties bedenken waarin ik aan specifieke forummers denk.

Hahaha mooi plattegrondje ?
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 27 Sep 2019 08:15

Hahaha ja, maar duidelijk was het wel ?
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 27 Sep 2019 09:55

Ik weet niet meer wie het was, Zora of Sam, maar een van die kindjes had zich toen heel erg verslikt of bijna gestikt. En sindsdien moet ik daar nog wel eens aan denken als ik lange nagels heb. Dan denk ik aan dat haar vriend of man toen dat stuk vlees uit zijn keel had gevist. En dat ik niet te lange nagels moet hebben voor als er zo iets zou gebeuren.
(Klinkt een beetje vaag zo)

En ik denk wel eens aan uffe als mijn dochter de overgekochte kleertjes aan heeft, en aan Ava als ik door haar werkplaats rijd. En nog meer dingen, net als inderdaad de kaasschaaf en Lejow.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 27 Sep 2019 11:41

Brrr Soleil dat klopt. Was Pep.

Ik dacht laatst bij ambulances van een bepaald ziekenhuis aan Lady.
Bij de bieb denk ik aan MdU.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem282

Bericht 27 Sep 2019 12:45

Suus schreef:
Guattari, kom je ook uit het noorden? Dat wist ik niet eens!

Ik heb van 1994 tot 2006 in het noorden gewoond, maar ben daarna naar de Randstad gegaan. Was alleen nog vaak in Groningen vanwege m'n relatie destijds.
<<

Anoniem307

Bericht 27 Sep 2019 18:38

Lady schreef:
Isles schreef:
Je bedoelt Knoal? Moet bekennen dat ik er minstens één keer per week loop, meestal op zaterdag op de markt, maar qua wonen ben ik blij dat we in dezelfde gemeente zitten als jij. Alleen dan 23 km verderop. ?

Ik denk trouwens wel aan forummers waarvan ik weet dat ze dichtbij wonen. Want wat toch als we elkaar spontaan tegenkomen? ?

Edit: En dan bedoel ik dat ik nogal een zenuwpees ben en zoiets me gewoon ongemakkelijk lijkt. Want je "kent" elkaar alleen maar.

Dan kun je gewoon groeten en doorlopen toch?

Zou je denken. Maar ik weet op zo'n moment echt niet wat ik moet doen.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 27 Sep 2019 20:10

Wat leuk Soleil, past het goed?
⁠♡♡♡
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 27 Sep 2019 20:14

De kleertjes wel, de schoenen helaas niet. Maar ons kleine nichtje paste ze wel, dus zeker iemand blij mee kunnen maken!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 27 Sep 2019 20:51

Isles schreef:
Lady schreef:Dan kun je gewoon groeten en doorlopen toch?

Zou je denken. Maar ik weet op zo'n moment echt niet wat ik moet doen.

1. Groeten.
2. Doorlopen.

?
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 27 Sep 2019 22:46

Ik vind het altijd wel leuk als ik forummers tegenkom, ik kom er ook altijd veel tegen haha. Alleen soms op m'n werk heb ik het heel druk en kan ik eigenlijk niet kletsen terwijl ik dat wel zou willen. Maar mocht je me zien, groet vooral hoor!

Ik denk bij de woonplaats van Cotton aan Cotton, bij de vorige wijk van Exo aan Exo, lekkere hapjes doen me denken aan Marin en als iemand niet lekker met haar partner kan slapen aan Bliss.
R. 2013💙
D. 2016💜
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 28 Sep 2019 07:20

Haha echt, Spencer? Daar had ik zeven jaar geleden met m'n ex last van idd, die snurkte gewoon te hard, maar nu slaap ik al vier jaar heerlijk naast m'n vriend hoor!
❤️ 7 juni 2018
<<

Anoniem269

Bericht 28 Sep 2019 11:38

Ik moet bij Disneyland altijd aan Lejow denken trouwens!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 28 Sep 2019 15:00

Haha wat grappig dat ik genoemd word.. Twee logische dingen ook wel trouwens.
En ik raak écht geen kaasschaaf meer aan.
Ik kan jullie overigens wel melden dat het weer compleet genezen en goed functionerend is allemaal haha. Wel inc mooi Harry Potter litteken ;)

Bij 'chique eten' denk ik aan Marin, ik voel me echt altijd een boerenpummel als ik zie wat wij eten en koken in vergelijking met haar haha.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 30 Sep 2019 19:55

Soleil schreef:De kleertjes wel, de schoenen helaas niet. Maar ons kleine nichtje paste ze wel, dus zeker iemand blij mee kunnen maken!

Oh jammer, fijn dat jullie nichtje ze wel past!
⁠♡♡♡
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 01 Okt 2019 15:19

Ik denk bijna elke werkdag wel een keer aan Lady, als ik weer eens een ambulance van haar nieuwe werkgever zie rijden.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 01 Okt 2019 21:12

Arwyn schreef:Ik denk bijna elke werkdag wel een keer aan Lady, als ik weer eens een ambulance van haar nieuwe werkgever zie rijden.

?

<<

Anoniem307

Bericht 02 Okt 2019 06:25

Nu ben ik toch wel benieuwd naar waar je werkt, Lady. Gezien de post van Arwyn denk ik aan W in A?
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 02 Okt 2019 07:14

Ik werk niet in A ?
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 03 Okt 2019 08:15

Isles schreef:Nu ben ik toch wel benieuwd naar waar je werkt, Lady. Gezien de post van Arwyn denk ik aan W in A?

Nee ik werk sinds deze maand op de ambu in mijn eigen provincie. Maar die ambulancevoorziening zit ook in jullie provincie.

<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 03 Okt 2019 09:41

Ik moest laatst aan Lady denken. Was met mijn man in het ziekenhuis op de Eerste hart- longhulp (er was een vermoeden dat hij na zijn blindedarmoperatie een longembolie had) en daar hadden we een hele leuke verpleger die vertelde dat hij graag op de ambulance wilde werken, dat was zijn ultieme carrièredoel. Heel leuk gesprek gehad en ik herkende uit zijn verhaal wel wat dingen van wat Lady hier wel eens heeft geschreven.

♥♥
<<

Bergkristal

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 03 Okt 2019 19:42

Lookie schreef:Als ik via J. naar H. rijdt, denk ik ook vaak aan jou Savi, aangezien ik dan vlak langs je huis rijdt.
Bij mooie foto's denk ik regelmatig aan Marin, en als ik met mijn vriend iets leuks doe denk ik vaak aan Bergkristal, aangezien we beide een prille liefde hebben. En als ik bolognesesaus maak voor bij de pasta, dan denk ik aan Minoessepoes. En ik heb hier nog een zelfgekalligrafeerd kaartje staan van Fiederilsje, dus als ik die zie staan dan denk ik aan haar.

Wat leuk ik denk op die momenten ook aan jou Lookie!

Verder heb ik niet veel met woonplaatsen of specifieke momenten forum daarvoor nog niet lang genoeg mee ?

Ik merk wel dat ik soms lang met bepaalde verhalen rond kan lopen die mij aangrijpen van andere forum leden (ziekenhuisopnames, ziekte, overlijden etc.) ben dan ook blij om soms een positieve update te lezen.
Carpe Diem
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 03 Okt 2019 20:57

Elliot schreef:Ik moest laatst aan Lady denken. Was met mijn man in het ziekenhuis op de Eerste hart- longhulp (er was een vermoeden dat hij na zijn blindedarmoperatie een longembolie had) en daar hadden we een hele leuke verpleger die vertelde dat hij graag op de ambulance wilde werken, dat was zijn ultieme carrièredoel. Heel leuk gesprek gehad en ik herkende uit zijn verhaal wel wat dingen van wat Lady hier wel eens heeft geschreven.

Grappig zeg! Behalve die verdenking LE dan. Dan waren jullie vast in Zwolle?

<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 04 Okt 2019 13:14

Lady schreef:
Elliot schreef:Ik moest laatst aan Lady denken. Was met mijn man in het ziekenhuis op de Eerste hart- longhulp (er was een vermoeden dat hij na zijn blindedarmoperatie een longembolie had) en daar hadden we een hele leuke verpleger die vertelde dat hij graag op de ambulance wilde werken, dat was zijn ultieme carrièredoel. Heel leuk gesprek gehad en ik herkende uit zijn verhaal wel wat dingen van wat Lady hier wel eens heeft geschreven.

Grappig zeg! Behalve die verdenking LE dan. Dan waren jullie vast in Zwolle?

Nee in Haarlem :) Zwolle is nogal uit de slinger voor ons ?

♥♥
<<

Tompouce

Kletskop

Bericht 05 Okt 2019 08:44

Im kwam eerst dagelijks langs het huis van MdU. En als ik naar mijn zusje ga, kom ik langs het oude appartement van Ava.

Als ik een bepaald transportbedrijf zie rijden, denk ik aan Savi.

Bij Ikea denk ik aan Spencer. Maar ook bij Mc Donalds. Weet niet waarom. Heb je daar eerst gewerkt? ?

Als ik bepaalde foto's terugkijk, denk ik aan Oreo.
<<

Anoniem304

Bericht 05 Okt 2019 08:50

Haha Tompouce dat is wel leuk! Ik denk er zelf ook toch altijd even aan als ik zo'n vrachtwagen zie rijden.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen