Steeds maar weer zakken voor rij-examen
Het punt is alleen dat ik (en m’n instructeur eigenlijk ook eventjes niet meer) niet weet wat ik nodig heb om te slagen. In m’n lessen maak ik ook wel eens onnodige foutjes, maar over het algemeen rij ik best aardig. Ik schijn echt heel erg uit te blinken in de theorie, in sommige gevallen blijkbaar zelfs beter dan m’n eigen instructeur. Maar die theorie omzetten naar de praktijk lukt niet altijd even goed.
Binnenkort gaan we weer een nieuw examen aanvragen en ik moet, wil, en zal nu gewoon slagen. Alleen, hoe? Ik ben een beetje huiverig voor producten als passieflora, valdispert etc. Ik heb iets soortgelijks thuisliggen waarvan ik de naam nu even kwijt ben, en ik merk dat dat m’n concentratie juist níét ten goede komt. Ik twijfel om de huisarts te bellen, misschien dat hij nog iets weet, maar ik denk dat ik dan op bètablokkers uit kom en ik weet eigenlijk ook niet of dat de optie is. Ik zou het wel eens tijdens een les kunnen uitproberen natuurlijk.
Heeft er hier nog iemand tips? M’n afgelopen twee examens waren faalangstexamens. Die heb ik als super prettig ervaren trouwens, nouja de uitkomst dan totaal niet maar de manier waarop er de tijd genomen kan worden, en waarop ik gerustgesteld word, wel. Ben er alleen nu klaar mee. Klaar met het lessen, m’n theorie verloopt bijna en m’n spaarrekening is inmiddels ook nagenoeg leeg. Zou zuur zijn als ik zo vlak voor de eindstreep moest opgegeven...