Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Vraag het de forumster

<<

Anoniem253

Bericht 09 Jan 2014 20:07

Re: Vraag het de forumster

Brooke :hug:
<<

Happinaz

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 10 Jan 2014 14:20

Hoe is het met Jip?
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 10 Jan 2014 20:48

Lieve Brooke, dikke knuffel.
Ik merk zelf dat als er veel gebeurt is in korte tijd je weinig tijd hebt om het te verwerken, dat kan ook niet, dus komt dat allemaal daarna. Ik merk dat ik nu pas verdriet voel over dingen van een jaar geleden (naast de rouw natuurlijk). Het heeft gewoon allemaal tijd nodig. Verder klinkt het heel erg als (een voorloper van) ptss, zorg dat dat in de gaten gehouden wordt (psycholoog?), het is op zich niet raar om zulke symptomen te hebben na zo iets heftigs, ik had ook van alles (flashbacks, hartkloppingen etc.) maar toen dat uiteindelijk toch niet echt minder leek te worden heb ik na een maand of 5 (na Aarts overlijden) EMDR gehad, dat werkte als een tierelier.

Ik hoop dat het niet nodig is en dat met de tijd alles steeds beter een plekje krijgt. :hug:
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 10 Jan 2014 20:53

Brooke :hug:
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Anoniem124

Bericht 10 Jan 2014 21:58

Ik vraag me af of le chat noir inmiddels in het bezit is van de tweelingdrager die ik heb doorgegeven. Heb er nooit wat over gehoord iig.
<<

Anoniem 49

Bericht 10 Jan 2014 21:59

M-Train, heb je mijn vraag in dit topic aan jou nog gelezen?
<<

Anoniem124

Bericht 10 Jan 2014 22:13

Majira schreef:M-Train, heb je mijn vraag in dit topic aan jou nog gelezen?

Neeeeen! Ik ga nu zoeken...
<<

Anoniem 49

Bericht 10 Jan 2014 22:18

Majira schreef:M-train, ga jij ooit nog verder met je blog waarmee je toen begonnen bent? Hij staat nog steeds in m'n favorieten! :D

Hiero!
<<

Le Chat Noir

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 10 Jan 2014 22:18

Jaaa ik heb hem nu in bruikleen! Ben er heel blij mee. Al moeten we nog even wachten tot we m kunnen gebruiken :-). Dus jij had m als laatste? Hoe is het bevallen?
Afbeelding
<<

Anoniem108

Bericht 10 Jan 2014 22:20

M-Train: heb je toevallig een aantal weken geleden mijn PM wel ontvangen? Ik kon eerst niet uit mezelf PM's versturen (te weinig posts ofzo) en ik vraag me af of het nu alsnog wel is gelukt. Mocht het succesvol zijn gegaan, bedoel ik hier overigens niet mee dat je "verplicht" bent te antwoorden, maar jij bent de enige die ik tot dusver een PM heb gestuurd ipv te antwoorden (wat wel lukte). Ik begreep er eerlijk gezegd niet zoveel van hoe het werkte, maar dat ligt waarschijnlijk aan mij.;-)
<<

Anoniem124

Bericht 10 Jan 2014 22:31

Izar schreef:M-Train: heb je toevallig een aantal weken geleden mijn PM wel ontvangen? Ik kon eerst niet uit mezelf PM's versturen (te weinig posts ofzo) en ik vraag me af of het nu alsnog wel is gelukt. Mocht het succesvol zijn gegaan, bedoel ik hier overigens niet mee dat je "verplicht" bent te antwoorden, maar jij bent de enige die ik tot dusver een PM heb gestuurd ipv te antwoorden (wat wel lukte). Ik begreep er eerlijk gezegd niet zoveel van hoe het werkte, maar dat ligt waarschijnlijk aan mij.;-)

Jaaaa, thanx! En de enige reden dat ik niet antwoord is dat ik typen op m'n ipad echt haaaaaat! Sorry denk er echt elke keer aan :redface: .

Majira, wat leuk! Actually, ik schrijf momenteel heeeeel veel op, alleen niet online. Ik zoek nog een soort lijn erin voor ik het ga 'publiceren'. Maar er is iets in de maak!
<<

Anoniem108

Bericht 10 Jan 2014 22:43

Haha, no worries chica! Komt nog wel een keertje. Fijn om te weten dat het goed is gegaan; voelde me al zo'n digibeet.;-)
<<

Anoniem124

Bericht 10 Jan 2014 22:49

Le Chat Noir schreef:Jaaa ik heb hem nu in bruikleen! Ben er heel blij mee. Al moeten we nog even wachten tot we m kunnen gebruiken :-). Dus jij had m als laatste? Hoe is het bevallen?

Ja ik had m! Fijn dattie goed is aangekomen. Ik heb m weinig gebruikt eerlijk gezegd. Het is wel een hele goede drager maar als ik ermee liep dan knalden de koppies tegen elkaar en wilden ze niet haha :redface: . Mijn voorgangster heeft m wel veel gebruikt dus dat zegt niets!
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 12 Jan 2014 22:41

Sanne schreef:
Elsa, hoe gaat het met jou na alle gebeurtenissen van afgelopen jaar?

Ik lees dit nu pas.. Kijk normaal nooit in deze pijler, maar nu had ik even iets meer tijd.
Hier gaat het met ups en downs. Op dit moment wel meer ups dan downs ff. E is een super meisje! Doet het super, is een vrolijk snel ding, maar ook een hittepetit. Daar krijg ik nog heel wat mee te stellen;) nu loop ik haar constant achterna te lopen omdat ze alleen maar naar dingen kruipt waar ze niet heen mag. heeft natuurlijk wel wat, maar betekent wel nog minder rust, dag in dag uit. maar zij geeft zoveel kracht! Hoe zwaar het soms ook is, qua vermoeidheid, qua planning, geestelijk, lichamelijk. Ik zou me niet voor kunnen stellen hoe het is zonder haar.
Met ex gaat het nog steeds ergerg stroef. Dat kost me nu veel energie. Hoe kan iemand zo iets doen, toen, maar ook nu nog. En als er geen betere communicatie plaats gaat vinden dan gaat dit mss straks ten koste van E.
Gelukkig zie ik wel steeds meer in dat ik eigenlijk wel een hele leuke meid ben, zowel binnenkant als buitenkant. Is t daten toch ergens goed voor
Wel zie ik erg op tegen mn toekomst. Wanneer is t huis verkoxht, en wat dan? Hoe staat t dan financieel? En vooral mbt E. Dat moet ik nu eens aan gaan pakken, want daar steek ik mn kop nog voor in de grond.

1 voor 1 kan ik het redelijk hendelen, maar als ik een dip heb dan zie ik al doe dingen negatief
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 14 Jan 2014 16:27

Atelier Madame en Stuuter, hoe gaat het met jullie opleiding?
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 16 Sep 2019 21:14

Anoniem124 schreef:Ik vraag me af of le chat noir inmiddels in het bezit is van de tweelingdrager die ik heb doorgegeven. Heb er nooit wat over gehoord iig.

Is een bericht van heel lang geleden, maar misschien dat Elliot hier verder op kan breien
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem304

Bericht 16 Sep 2019 21:15

Wat lief dat je het opgezocht hebt Dora!
<<

Anoniem275

Bericht 16 Sep 2019 22:21

Ik vraag even aan LCN waar de drager na haar naar toe is gegaan..
<<

Anoniem275

Bericht 16 Sep 2019 22:49

Hij is wel doorgestuurd, maar naar wie is de vraag...
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 17 Sep 2019 03:46

Oh wat lief dat jullie hier achteraan zijn gegaan. Jammer dat de drager “kwijt” is, het was zo’n leuk foruminitiatief! Wie weet komt ie nog boven water :)

♥♥
Vorige

Terug naar Algemeen