Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Nieuwe week(plannen)!

<<

Anoniem282

Bericht 25 Aug 2019 19:18

Nieuwe week(plannen)!

Wat zijn jullie plannen voor aankomende week? Ben benieuwd!

Ma: werken en hoop 's avonds klaar te zijn en te relaxen. Heb een deadline, weet niet hoe laat ik klaar ben.
Di: 's ochtends koffie drinken met een vriendin, fysio, 's middags lunchen met een andere vriendin en dat zal wel overgaan in borrelen, 's avonds relaxen.
Wo: naast sollicitatiegesprek voorbereiden hoop ik alvast een deel van m'n reis te boeken.
Do: sollicitatiegesprek, daarna lunchen met een vriendin en verder relaxen
Vr: medische afspraak en afhankelijk van of ik voor een andere sollicitatie ook word uitgenodigd moet ik gaan voorbereiden.
Wknd: nog geen concrete plannen; ik hoop sollicitatiegesprekken voorbereiden en anders maak ik andere plannen met vrienden.
<<

Anoniem300

Bericht 25 Aug 2019 19:24

Re: Nieuwe week(plannen)!

Succes met het sollicitatiegesprek(of gesprekken)

Ma; 12.00 vergaderen en daarna avonddienst tot dinsdag 9.00 uur.
Di; ga ik na mijn dienst meteen door naar mij cliënt waar ik vrijwilliger van ben en gaan we samen naar de Efteling als afsluiting gaan we bij de Mac eten en komt mijn man en kinderen ook daarnaartoe. Om 19.30 moet ik weet sporten
Woe; 19.00 dansles
Do; 9.30 sporten en kennismaking met de juffen op school van de oudste 2.
Vrij; werken van 15.30 tot zaterdag 10.
Zat; hebben we een 12.5 jarige bruiloft (maar grote kans dat we niet gaan, hebben nog geen oppas en de kids mogen njet mee, is overdag)
Zo ; weer werken van 9 tot 16.30.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 25 Aug 2019 19:26

Succes met je sollicitaties!

Morgen: thuis met N, even een pakketje wegbrengen en verder denk ik veel binnen of in het zwembad. Geen zin in die hitte weer!
Dinsdag: werken! Het schooljaar begint deze week weer. Vorige week al gewerkt zonder kinderen.
Woensdag: werken
Donderdag: werken
Vrijdag: naar de notaris, want we krijgen de sleutel van ons nieuwe huis! Daarna N naar m'n moeder brengen en weer terug naar het huis voor het inmeten van plisségordijnen.
Zaterdag: naar het huis om te klussen
Zondag: naar het huis om te klussen en eind van de middag naar m'n moeder om N op te halen.
❤️ 7 juni 2018
<<

Anoniem313

Bericht 25 Aug 2019 19:39

Gefeliciteerd met de sleutel Bliss!

Maandag: werken en hopelijk zwemmen.
Dinsdag: werken en ik denk ff uit eten misschien.
Woensdag: mijn kinderen komen weer thuis na een lange logeerpartij. Einde van de middag eerste voetbaltraining van de oudste.
Donderdag: vrije dag want geen opvang voor de boys, ik denk naar een speeltuin. En naar de fysio.
Vrijdag: indien mijn rugpijn (spit) weer goed hersteld is naar ITGWO. Anders zitten balen.
Zaterdag: ITGWO of balen.
Zondag: ITGWO of balen.
<<

Anoniem307

Bericht 25 Aug 2019 19:43

Ma: De administratie wegwerken en het huis schoonmaken.
Di: Naar de pup
Wo: Studeerdagje
Do: Sollicitatiegesprek
Vrij: Nog niets gepland.
Za: Niets
Zo: Niets
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 25 Aug 2019 19:47

Ik doe ook een keer mee.

Ma: werken. Man is thuis met dochter en poetst benedenverdieping dan altijd.
Di: werken en 's avonds nog een afspraak staan voor het werk, dus het wordt een latertje.
Woe: thuis met dochter. Nog geen concrete plannen.
Do: thuiswerken, want 's morgens naar chiropractor.
Vrij: thuis met dochter. Wellicht boodschappen doen en badkamer en wc poetsen.
Za: op visite bij m'n vader
Zo: nog geen plannen
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 25 Aug 2019 20:38

Wij zijn tm woensdag nog aan de Franse kust. Zitten net boven Spanje. Dan begint onze terugreis. Nog 2 dagen strand en dan inpakken en ?
Donderdag zitten we ergens bij Tours en vrijdag tegen België aan denk ik. Vrijdagavond weer thuis.
Heeeeeel veel wassen. Camper poetsen.
Zaterdag hebben we buurtfeest.
Zondag bijkomen haha
2016
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 25 Aug 2019 20:53

Maandag: vakantie, E gaat naar de gastouder en ik ga verder de zolder opruimen.
Dinsdag: vakantie, ‘s middags verjaardag verder geen plannen.
Woensdag: vakantie geen plannen
Donderdag: dag naar het werk.
Vrijdag: vakantie, ‘s middags E naar mijn schoonmoeder brengen. ‘s Avonds naar de stad met vrienden en heerlijke dingen eten op de Proefeet.
Zaterdag: E ophalen en verder geen plannen.
Zondag: helaas laatste dag vakantie. Nog geen plannen.
10-08-2017 ♥
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 25 Aug 2019 21:02

Wij hebben een drukke week en tegelijk niet, haha.

Morgen begint hier de verbouwing en E. gaat voor het eerst naar school! Spannende dingen ?
Ik ben voor E. bijna de hele week vrij, alleen woensdag werken.
Dinsdag een massage ingeplant, zin in!

Fijne week allemaal!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 25 Aug 2019 21:16

Ik ga weer aan het werk na 6 weken zomervakantie.

Ma: werken
Di: werken
Wo: werken
Do: werken
Vr: al heel vroeg richting Harlingen want ik ga dit weekend ook naar ITGWO
Za: ITGWO
Zo: ITGWO
#teammaple🍁
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 25 Aug 2019 21:20

Gezellig, gaan jullie samen Urban Naked en Caulfield? Broer ook mee? Hopelijk gaat 't beter met je rug.

Spannend Arwyn, eerste schooldag!

Gaaf, sleutel van 't huis Bliss!

Mijn week:
Morgenochtend gaat Otje weer naar peuterspeelzaal. Ik ga koffie drinken met Oreo bij een leuk koffie tentje hier in't dorp.
Dinsdag: babygym begint weer.
Woensdag: weer peuterspeelzaal en eerste Weight Watchers meeting.
Donderdag:
Vrijdag: weer peuterspeelzaal.
Zaterdag: Eten bij 212 in Amsterdam.
Zondag: m'n moeder komt logeren.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem269

Bericht 25 Aug 2019 21:48

Ma : werken en aan het eind van de dag moet ik weg ivm de uitslag van de logopedische/psychologische/audiologische onderzoeken van mijn jongste zoon ivm zijn slechte spraak. Ik ben heel benieuwd hoe nu verder.

Di : afspraak oudste zoon en huishouden/boodschappen doen.

Wo : nog een afspraak oudste zoon, direct na school foto’s broer/zus op school laten maken en daarna door naar zwemles jongste zoon.

Do : werken.

Vr : ‘s ochtends fysio, boodschappen doen, lunchen met een vriendin en ‘s middags logopedie jongste zoon.

Za : feest van mijn zwanger

Zo : feest van mijn schoonmoeder

Ik ben blij als deze week om is. Mijn man moet donderdag waarschijnlijk naar een avondwake en vrijdag moet hij tot laat werken en werk deze week al 6 dagen. Dus ik sta er deze week veel alleen voor. ?
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 25 Aug 2019 23:10

Succes bij de ww Marin! Nee we gaan niet samen maar we meeten daar ieder jaar wel! En toevallig gaat m’n broertje dit jaar ook idd. Ook weer met andere mensen.
#teammaple🍁
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 25 Aug 2019 23:29

Maandag: werken, savonds zwemles van de oudste
Dinsdag: vrij. Fysio met de oudste en daarna ofwel naar een speeltuin ofwel hier in het zwembad. Savonds ga ik uit eten met een vriendin.
Woensdag: vrij. Savonds kijkdag op school, dan weten we bij welke juf of meester ze komend schooljaar zitten.
Donderdag: werken. Savonds misschien naar Ikea
Vrijdag: vrij. Savonds naar de bios met vriendinnen
Zaterdag: nog geen plannen
Zondag: doop + babyborrel van het baby'tje van mijn nicht. Ze vroeg of ik daar foto's wilde maken, heb ik bij haar oudste ook gedaan.
2012 & 2016
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 25 Aug 2019 23:54

Fijne week allemaal! UN, veel plezier op Vlieland en Bliss eindelijk de sleutel van jullie nieuwe huis!

Ik ben net thuis, had dit weekend avonddiensten. Heftige dienst vanavond. De komende drie dagen lekker vrij om te kunnen genieten van het zomerse weer. In die dagen wat sporten, kids weer naar en van school en dinsdagochtend hebben we de jongste ook naar het kdv en hebben mijn man en ik lekker een ochtend samen vrij. Donderdag en volgend weekend weer werken, daaromheen geloof ik niet zoveel plannen behalve sporten.

Fijne week allemaal!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Kira

Bericht 26 Aug 2019 07:09

Mijn week:
Ma: werken tot12.30, lunchen met zoon, lesgeven en vanavond ouderavond op de middelbare. Zoon gaat met de ouders van mijn vriend en hun kleinkinderen uit eten.
Di: werken tot 12.30 en in de middag heeft zoon muziekles. Misschien komt vriend eten.
Woe, weer werken tot 12.30 misschien boodschappen doen met mijn schoonmoeder en in de avond repetitie en zoon gaat basketballen. Tussendoor de tuin een beetje opruimen, misschien de ramen wassen.
Do: weer werken tot 12.30 en daarna verder alles opruimen, tuin klaar maken, voorbereiden, en als zoon in bed ligt slingers ophangen.
Vrijdag: zoon wordt 13!! Ik heb waarschijnlijk vrij, dus ga de hele dag een beetje voorbereiden, huis poetsen en de laatste dingen halen en doen. 's Avonds vieren we zijn verjaardag.
Zaterdag ga ik de hele dag repeteren en in de avond doe ik niks, en ga ik op tijd naar bed.
Zondag ook weer repetitie, en in de middag komen we met de hele familie bij elkaar.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 26 Aug 2019 07:26

Vandaag: Vrij, dochter gaat naar de opvang. Kan gebeld worden om een spoedopname te doen vandaag. Dan nog even een paar uur werken.
Vanavond weer steps.

Dinsdag: Werken.

Woensdag: jarig! ? 's Middags komt er wat visite. 's Avonds naar de bingo in de feesttent. ?

Donderdag: Werken

Vrijdag: Werken, 's Avonds mijn verjaardag vieren.

Zaterdag: Feest in het dorp! Tussen de middag bruine bonensoep eten als traditie en 's avonds naar de feesttent.

Zondag: Brak zijn en verder geen plannen.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 26 Aug 2019 09:50

Maandag. Heb al boodschappen gehaald. Was hangt al huis is schoon. Nu even rusten heb veel pijn. Vanavond wandelen

Dinsdag werken ga voor het eerst op de fiets

Woensdag word mijn moeder 60 en gaan we samen met schoonzus voor de lol trouwjurken passen. Mijn moeder weet van niks nog. Word alleen bloedheet. In de middag hebben we een high tea voor mijn moeder met een hele groep vrouwen. En in de avond bij hun eten.

Donderdag werken

Vrijdag werken en ziekenhuis

Zaterdag 20 km wandelen. En in de middag een verjaardag van schoonzus

Zondag geen plannen

Fijne week allemaal
Afbeelding
<<

Anoniem301

Bericht 26 Aug 2019 10:01

maandag werken en vanavond naar thaiboksen
dinsdag werken en 's avonds hardlopen
woensdag werken en 's avonds spelletjes spelen met mijn man, vaste prik op woensdag
donderdag vrij met Bo, nog niks gepland
vrijdag werken en 's avonds naar festival Strand
zaterdag geen plannen
zondag naar Geertje's Hoeve met mijn man, Bo en vrienden
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 26 Aug 2019 10:05

Lijkt me een tof festival UN en Caulfield! Volgens mij krijgen jullie ook perfect weer erbij :) Hopelijk gaat het snel beter met je rug dan Caulfield!

Gefeliciteerd met jullie nieuwe woning Bliss!

Ik heb weinig plannen. Werk de hele week inclusief weekend. Morgenmiddag neem ik wel lekker vrij om met een vriendin naar het strand te gaan. En vrijdag heb ik een bruiloft!

Fijne week allemaal!
<<

Saga

Major Yipyapper

Bericht 26 Aug 2019 10:26

Vandaag: ik ben met zoon bij mijn ouders, we slapen hier nu een paar dagen omdat vriend in België zit voor zijn werk en ik 's avonds werk.
Vandaag moet ik om 18:00 beginnen.

Dinsdag: vrij. In de ochtend ga ik dus weer met zoon naar huis toe

Donderdag: werken

Vrijdag: VAKANTIE! zoon gaat naar gastouder, ik ga vast spullen pakken voor vakantie.

Zaterdag: laatste spullen inpakken, even buurten op de buurtbbq. En vroeg naar bed.

Zondag: gaan we heel vroeg al rijden naar Frankrijk, Normandië, voor de komende 2 weken.

Ik ben zo ontzettend toe aan vakantie, ik ben doodmoe de laatste tijd. Heerlijk dus even 3 weken rustig aan doen!
10.04.17
<<

Kris

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 26 Aug 2019 10:41

Maandag: werken.
Dinsdag: ochtend met N. en E. naar de huisarts, daarna N. naar school brengen en verder wat boodschappen doen.
Woensdag: ochtend werken, middag met N. naar zwemles.
Donderdag: werken.
Vrijdag: vrij, nog geen plannen, misschien 's avonds een borrel drinken met vrienden.
Zaterdag: ochtend met N. naar zwemles, middag bbq met de hele vriendengroep en kinderen.
Zondag: nog geen plannen.
Maart 2014
Februari 2018
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 26 Aug 2019 11:00

Mijn week:

Vandaag: vrije dag, dacht even rustig wakker te worden en uit te slapen, maar toen belde mijn masseuse, afspraak vergeten. Gelukkig kon ik nog terecht, dus snel in de douche gesprongen en daarheen (ze woont 5 min van me vandaan). Verder nog dingen opruimen van ons feestje dit weekend, statiegeld kratjes terugbrengen en naar de glasbak, hoop dat ik geen bekende tegenkom ?. Verder niet veel bijzonders vanavond.
Morgen: vrije dag, vriend is ook vrij, we hebben nog geen plannen.
Woensdags en donderdag: werken
Vrijdag: vrije dag, 's morgens bij een vriendin langs om bij te kletsen, en denk 's avonds lekker uit eten met mijn vriend. We hebben verschillende dinerbonnen gekregen zaterdag ?.
Zaterdag en zondag: werken
<<

Anoniem321

Bericht 26 Aug 2019 11:02

Fijne week iedereen!
Vandaag werk ik en vanmiddag wordt onze zoon weer thuisgebracht na 2 nachtjes logeren bij mijn broer. Vriend en ik hebben een heerlijk weekend gehad maar ben heel blij zoon straks weer te zien.
Dinsdag: werken en 's avonds sporten.
Donderdag: vrij. 's Ochtends met zoon naar tandarts, 's avonds naar yoga
Vrijdag: werken
Weekend: nog geen plannen
<<

Anoniem337

Bericht 26 Aug 2019 20:12

Vandaag: gewerkt, iets eerder gestopt en mijn ouders kwamen onverwachts langs.
Dinsdag t/m donderdag werken en in de avond studeren.
Vrijdag: studiebijeenkomst, ik krijg daar een vrije dag voor.
Zaterdag: met vrienden varen en daarna uit eten.
Zondag: nog geen plannen, ik denk een boek lezen en ergens lunchen.

Succes guattari!
Bliss, succes met klussen!
Burn alvast gefeliciteerd.
Saga fijne vakantie!
Volgende

Terug naar Algemeen