Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Weekplannen (8-14 juli)

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 08 Jul 2019 18:23

Re: Weekplannen (8-14 juli)

Nee de kinderen hebben wel zes weken, maar wij moeten de laatste week weer dingen voorbereiden enzo. Heb jij dat niet, SO?

@ Sam: ja ik doe nu ondersteuning/vervanging op een basisschool hier dichtbij, heb een contract tot eind september. Daarna wonen we in onze nieuwe woonplaats en moet ik nog even zien wat ik ga doen.
❤️ 7 juni 2018
<<

Anoniem268

Bericht 08 Jul 2019 18:40

Vandaag gewerkt van 10:30-15:30, daarna met een vriendin wat gaan drinken. Vanavond misschien bezoek van mijn ouders die terug zijn van vakantie.
Dinsdag: thuis dagje, levering van twee bestellingen en levering boodschappen. Lekker rustig aan doen, wat schoonmaken etc.
Woensdag: werken van 10:00-15:00, verder nog geen plannen.
Donderdag: vooralsnog vrije dag.
Vrijdag: in de ochtend nog een stageinterview en een afstudeergesprek. Daarna begint mijn vakantie tot 18 augustus! Dus ook 5 weken :D we gaan in de middag naar een babywinkel kijken voor het slaapkamertje en een box.
Zaterdag en zondag heb ik weinig gepland. Zaterdag studeert de hond af aan de politieopleiding, dus ik denk dat ik daar wel even ga kijken. Zondag zal dan een ons-dagje worden. Ergens ontbijten of lunchen en in de middag een terrasje ofzo.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 08 Jul 2019 18:45

Lissa schreef:Zaterdag en zondag heb ik weinig gepland. Zaterdag studeert de hond af aan de politieopleiding, dus ik denk dat ik daar wel even ga kijken. Zondag zal dan een ons-dagje worden. Ergens ontbijten of lunchen en in de middag een terrasje ofzo.

Haha wat moet ik me hierbij voorstellen? Wordt jullie hond een politiehond?
❤️ 7 juni 2018
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 08 Jul 2019 18:51

Bliss schreef:Nee de kinderen hebben wel zes weken, maar wij moeten de laatste week weer dingen voorbereiden enzo. Heb jij dat niet,

VO is daar makkelijker in.

Anoniem268

Bericht 08 Jul 2019 19:21

Bliss schreef:
Lissa schreef:Zaterdag en zondag heb ik weinig gepland. Zaterdag studeert de hond af aan de politieopleiding, dus ik denk dat ik daar wel even ga kijken. Zondag zal dan een ons-dagje worden. Ergens ontbijten of lunchen en in de middag een terrasje ofzo.

Haha wat moet ik me hierbij voorstellen? Wordt jullie hond een politiehond?

Correct! Een Mechelse herder. Heeft ondertussen twee jaar opleiding achter zich.
<<

Pollepel

Kwebbel

Bericht 08 Jul 2019 19:31

.
Laatst gewijzigd door Pollepel op 09 Jul 2019 20:52, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 08 Jul 2019 19:44

Maandag, gewerkt, na het eten met de meiden cadeau's geknutseld voor de juf die stage liep in hun klas.
Dinsdag, werken, saovnds nog geen idee waarschijnlijk niks.
Woensdag, waarschijnlijk in de ochtend nog even werken en boodschappen doen Smiddags alleen want de meiden hebben een feestje. Ik hoop zin te kunnen maken in opruimen.
Donderdag, werken, daarna weet ik nog niet.
vrijdag, nog helemaal niks staan.
Zaterdag hebben de meiden smiddags weer een feestje. Ik heb savonds een verjaardag van de buren.
Zondag nog niks.
:heart: :heart: 2011
<<

mevrouw Stemband

Kletskop

Bericht 08 Jul 2019 20:18

Vandaag gewerkt. Ben nog een beetje brak van het weekend, dus vanavond doe ik niks meer.
Morgen: ochtend even wat boodschapjes en dingen in huis, middag gaat kind trakteren op de psz en mag ik mee. Ben benieuwd! Avond bij mn ouders eten.
Woensdag hele dag werken
Donderdag werken, avond sporten
Vrijdag ochtend huis poetsen, middag/avond Ikea om spullen uit te zoeken voor nieuwe kamer van kind.
Zaterdag spullen pakken en lekker een week kamperen!
<<

Anoniem271

Bericht 08 Jul 2019 21:08

Ma - ochtend gewerkt, middag voor mezelf gehad en nu met mijn (in slaap gevallen vriend) op de bank
Di - naar de fysio met mijn vriend, hij heeft tijdelijk geen auto, en dan meteen door om wat leuks te doen. In de avond nog even naar de kermis met mijn neefje.
Wo - ochtend werken, verder nog niks
Do/vr/za/zo - heel saai, maar nog niks gepland. Vriend heeft vakantie en ik zit nog thuis, dus we zien lekker wat de dag brengt.
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 08 Jul 2019 21:14

Ma: gewerkt
Di: Laatste dag op mijn werk voor zwangerschapsverlof. Ga trakteren.
Wo: Mijn ouders komen langs en zetten een extra bed op zodat mijn bed niet op klossen hoeft
Do: J in de ochtend naar de opvang, ik ga ZO HARD niks doen, middag met zijn tweetjes
Vr: Dagje met J. Vermoed dat we gaan fietsen, want dat wil ze altijd
Za: Barbecue met vrienden en hun zoontje wat even oud is als J
<<

Snirp

Major Yipyapper

Bericht 08 Jul 2019 21:57

Olifant schreef:op Bliss was ik al jaloers, maar jij gaat er gewoon nog een week overheen SO! :smile:
Maar ga jij de vierdaagse lopen? Good luck!
En Snirp jij ook trouwens!
Ik doe het jullie niet na.

Dankjewel! :)
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Bericht 08 Jul 2019 22:23

Laatste schooldag voor de oudste. Ik moet nog 5 weken werken dan ook vakantie.

Maandag gewerkt
Dinsdag tot 13.00 werken daarna cadeautje kopen voor de juffen en ik denk even langs mijn ouders zij komen morgen weer thuis van 5 weken vakantie.
Woensdag ook werken tot 13.00 savonds vrienden helpen hun huis schoonmaken zodat ze zaterdag kunnen verhuizen.
Donderdag ochtend trakteert de oudste op school. 16.30 uur op school van dochter voor afsluiting feestje.
Vrijdag lekker niks op de planning. Dochter heeft vanaf 12.00 uur vakantie
Zaterdag werken tot 13.00 mijn man gaat vrienden helpen verhuizen
Zondag werken tot 10.00 uur verder nog geen plannen.
2014 2016
<<

Fauve

Major Yipyapper

Bericht 09 Jul 2019 01:11

Maandag: werken, lunchen met collega's, zonnebank.
Dinsdag: werken, lunchen met vriendin.
Woensdag: werken, sporten, boodschappen doen.
Donderdag: werken, naar begrafenis in de middag.
Vrijdag: met kids thuis. Laatste keer zwemles voor de zomervakantie en dan 6 weken vakantie!
Zaterdag: huishouden, sporten, iets leuks doen met het gezin.
Zondag: geen plannen
04-2014
10-2015
<<

Kira

Bericht 09 Jul 2019 06:18

Ik heb al vrij van mijn muziekbaan dus werk deze week alleen in de ochtend.
Gisteren van 8-12 gewerkt, thuis wat dingen gedaan en daana Stranger Things op de bank gekeken met mijn zoon, de hele middag. Super gezellig! Daarna een stukje gewandeld, en in bed gelezen.
Vandaag werk ik van 7.30 tot 11.30 en dan gaan we naar een vliegbasis van de NATO, rondleiding. Vanavond misschien even naar mijn vader.
Morgen werken tot 12, daarna thuis aanrommelen en in de avond heeeel misschien naar Andre Rieu, als dat doorgaat neem ik mijn moeder mee.
Donderdag werken tot 12, en in de avond uit eten met een vriendin en mijn hoofdvakdocent van het conservatorium.
Vrijdag werken tot 12 en dan 3 weken niks! Weet niet wat we dan gaan doen.
Zaterdag en zondag ook nog blanco, waarschijnlijk wat leuks met mijn nieuwbakken vriend.
Vorige

Terug naar Algemeen