Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Poll: Koffie of Thee

Koffie of Thee?

Koffie
29
31%
Thee
66
69%

Aantal stemmen : 95
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 18 Jun 2019 11:52

Re: Poll: Koffie of Thee

Koffie! Thee drink ik ook wel maar de voorkeur gaat naar koffie.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Arizona

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 18 Jun 2019 11:53

Thee! Ik drink geen koffie, af en toe maak ik een uitzondering en drink ik latte macchiato, maar verder niet.

2014 - ♥
2019 - ♥
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 18 Jun 2019 12:04

Thee, vind koffie echt niet lekker (de geur alleen al)..
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 18 Jun 2019 12:26

Ik vind koffie echt niet lekker, zo nu en dan probeer ik het om weer tot de conclusie te komen dat ik het niet lekker vind. Ik kies dus voor thee.
Gek genoeg lust ik wel ijskoffie, en dan niet met softijs er in of zo maar gewoon koude koffie met ijsklontjes en een beetje melk, zonder suiker of siroop. Ook vind ik de geur van vers gezette koffie lekker, maar het openmaken van een pak bonen vind ik dan weer veel te heftig. Dat vind ik normaal al niet lekker maar heeft me zwanger een keer laten overgeven, bah.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 18 Jun 2019 19:52

Ik vind koffie heerlijk ruiken, en neem wel eens een slokje van mijn man. Maar ik blijf het niet lekker vinden. Dus ik heb voor thee gekozen! Liefst thee met een niet al te zware smaak, en wat honing in de thee doen vind ik altijd zalig!
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 21 Jun 2019 06:50

Hier is een echte koffiecultuur dus ben 'blij' dat ik het drink, maar maakt wel dat ik automaat koffie nu niet meer lust (alleen Barista koffie), dus ben beetje verwend. Elke dag rond uurtje of 10 haal ik koffie. En begin nu zelfs voorkeur te krijgen voor bepaalde bonen, zo erg is het ook alweer.
Maar ik kan ook absoluut niet zonder mijn kopje thee als eerste in de ochtend, anders komt mijn keel niet op gang ofzo. Heb altijd enorm droge keel 's nachts. Ik sta zelfs eerder op dan zoon zodat ik even in rust mijn thee kan drinken. En 's middags drink ik ook een kop, en als zoon op bed ligt, voor de wijn, ook nog een kopje.
Maakt niet uit of het hier 40graden is of winter.
Afbeelding
Afbeelding
Vorige

Terug naar Algemeen