Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!
Koffie heb ik alleen maar als cappuccino of latte gedronken, nooit gewoon koffie. Maar ik vind thee zo lekker, dat ik ook niet zou weten waarom ik het zou gaan leren drinken.
Ik ben nog koffie aan het leren drinken latte of cappuccino vind ik inmiddels erg lekker, maar ik heb toch liever thee. Al krijg ik er nu enorm maagzuur van, maar cafeïne is nu ook zo slecht...
Sochtends drink ik koffie, smiddags thee. Smiddags smaakt koffie niet meer, echt gek. Ook als ik ongesteld ben trouwens, dan smaakt het echt heel anders opeens.
Thee. En dan bij voorkeur citroenthee. Earl Grey is een goede 2e. Ik vind koffie, vooral als het vers is, echt heerlijk ruiken. Maar de smaak komt bij mij niet overeen met de geur.
Thee! Ik heb 'vroeger' wel koffie gedronken, gewoon zwart, en ineens lustte ik t niet meer. En dat had niks met een zwangerschap ofzo te maken. Geen idee hoe dat kan. Ook met melk en/of suiker krijg ik t niet meer weg