Marsy31 schreef:
Ik ben wel ontzettend geluidsgevoelig helaas, dus eigenlijk alles wat veel prikkels veroorzaakt maakt dat mijn hoofd overloopt. Word ik ook snauwerig van. Etende of drinkende mensen wil ik ook graag slaan. Mensen die midden op de stoep lopen en op hun telefoon kijken en dus niet door lopen. Mensen die op de grond spugen, mensen die anderen niet eerst laten uitstappen in het openbaar vervoer, mensen die de hele dag op hun scherm lopen te hangen. Rommel aan het einde van de dag. 1tjes naast mijn apps op mijn telefoon, of een emailbox met ongelezen berichten. Eigenlijk ben ik 1 grote zeikerd.
Ava schreef:Heel veel dingen zijn herkenbaar. Ik ben een ADD-er en die schijnen ook echt niet tegen veel dingen te kunnen![]()
Dat van het dekbed is herkenbaar, klapperende deuren en kauwende mensen. Iets droogs kauwen gaat nog wel maar als er vocht bij te pas komt is het echt te erg. Als mijn zoon een appel eet dan moet ik gewoon echt de kamer uit want ik kan daar gewoon echt niet tegen. Mijn vader heeft het ook heel erg maar dan bij alle soorten gekauw. Misofonie heet die aandoening. Mensen die tijdens het eten op hun bestek bijten vind ik ook de hel.
En haaien. Ik hoef maar een foto, tekenfilm, programma of die dingen in de dierentuin te zien en ik krijg zweetaanvallen en hartkloppingen. Ik word gewoon misselijk en week van binnen als ik die beesten zie. Ik vind ze verschikkelijk eng. Alleen heb ik het en tikje erger dat ik zelfs dus beroerd wordt van een tekenfilm haai. Er komt hier dus geen Shark Tale op tv ofzo.
Bliss schreef:Ik kan trouwens ook slecht tegen spelfouten.
Bliss schreef:Ik kan trouwens ook slecht tegen spelfouten.
Bliss schreef:Dat van het dekbed heb ik ook, het is zo irritant als er een strook niet opgevuld is bovenin! Dan ga ik er dus uit om de boel omhoog te schudden.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers