Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Plannen voor week 22!

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 27 Mei 2019 22:04

Re: Plannen voor week 22!

Geniet van je verlof Niekske!
Let's discover the world together.
<<

Kira

Bericht 28 Mei 2019 07:13

Mijn week:

Gisteren heb ik gewerkt van 8.30 tot 20.30, daarna mijn zoon opgehaald bij mijn ouders en daar wat gegeten en thuis eigenlijk vrijwel meteen gaan slapen.
Vandaag werken tot 12.30, boodschappen, huishouden, koken, zoon muziekschool en dan heb ik een laatste concert met mijn jeugdorkest. Daarna drink ik wat en sluit ik die periode af.
Morgen werken tot 12.30 en daarna nog een uur lesgeven. In de avond repetitie en zoon gaat sporten.
Donderdag werken tot 12.30, zoon heeft morgen al vrij dus die heeft een mini vakantie. Ik heb in de middag nog geen plannen.
Vrijdag werken tot 12.30, daarna thuis wat doen en in de avond repetitie geven.
Zaterdag heb ik niks op de planning, zondag heb ik een concert in België.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 28 Mei 2019 09:08

Heerlijk Niekske, verlof! Geniet ervan!

Mijn week:
Maandag: gewerkt van 7u30 tot 17u, daarna met de oudste naar zwemles geweest en 's avonds had ik een vergadering van de oudervereniging
Dinsdag: dadelijk eerst naar de handfysio en daarna werken van 11u tot 21u.
Woensdag: vrij! Kinderen hebben ook vrij, nog geen idee wat we gaan doen. Ik denk naar mijn grootouders.
Donderdag: vrij! Kinderen en man ook. We gaan op babybezoek.
Vrijdag: vrij met z'n allen. Nog geen concrete plannen, wellicht even naar de markt, misschien wel zwemmen
Zaterdag: gaan we BBQ'en en die bereid ik overdag voor.
Zondag: is mijn schoonmoeder jarig, dus daar gaan we heen.
2012 & 2016
<<

Anoniem316

Bericht 28 Mei 2019 13:14

Maandag: Gesprek bij de Poh en bedrijfsarts.
Dinsdag: Overdag niks (en heb dan nu ook een beetje een dip) en vanavond een fotoshoot doen (waar ik echt gespannen voor ben)
Woensdag: Dagje samen met dochter. Zij gaat naar de psz en ik wil foto's gaan bewerken.
Donderdag: Man vrij en even kijken wat we gaan doen.
Vrijdag: Idem aan donderdag.
Zaterdag: Gaan man en ik samen uit eten.
Vorige

Terug naar Algemeen