Iets geven aan de fysio?
Ik twijfel om de laatste dag haar wat te geven bloemen ofzo. Is dat stom? Zijn bloemen wel een goed idee?
Caulfield schreef:Wat lief van jou, daar zou ik nou nooit aan denken. Bloemen zijn misschien wat lastig als hij of zij de hele dag nog moet werken, maar misschien een plantje of wat chocola?
ze doet geen vrijwilligerswerk ofzo? Ik loop ook bij de fysio, zal haar vriendelijk bedanken als alles klaar is, maar nou ja, het is gewoon haar werk.kerel schreef:Tsja, ze krijgt gewoon 29 euro per consult heze doet geen vrijwilligerswerk ofzo? Ik loop ook bij de fysio, zal haar vriendelijk bedanken als alles klaar is, maar nou ja, het is gewoon haar werk.
kerel schreef:Tsja, ze krijgt gewoon 29 euro per consult heze doet geen vrijwilligerswerk ofzo? Ik loop ook bij de fysio, zal haar vriendelijk bedanken als alles klaar is, maar nou ja, het is gewoon haar werk.
kerel schreef:Tsja, ze krijgt gewoon 29 euro per consult heze doet geen vrijwilligerswerk ofzo? Ik loop ook bij de fysio, zal haar vriendelijk bedanken als alles klaar is, maar nou ja, het is gewoon haar werk.

Jada schreef:kerel schreef:Tsja, ze krijgt gewoon 29 euro per consult heze doet geen vrijwilligerswerk ofzo? Ik loop ook bij de fysio, zal haar vriendelijk bedanken als alles klaar is, maar nou ja, het is gewoon haar werk.
Het ligt denk ik ook aan het traject wat je aflegt met de fysio. Ik kom eens in de zoveel tijd voor een aantal behandelingen bij hem en dan is het weer verholpen en kan ik weer verder. Maar een kennis van mij heeft een heel intensief revalidatie traject gehad waarbij ze een jaar lang met de fysio heeft samengewerkt, maandenlang kwam ze 4x per week bij de fysio. Zij heeft haar fysio toen wel extra bedankt, ze hadden in het jaar ook echt wel een soort band gekregen en ze was ook gewoon heel dankbaar dat ze alles weer kon.
Ik zou gewoon een kleinigheidje geven als je dat graag wil. Ze zal het gebaar sowieso wel heel erg waarderen
Pippa schreef:ja en horeca krijgt fooi en doet ook gewoon werk, net als kraamzorg of verloskundige die regelmatig wat krijgen. Gewoon stukje waardering vind ik juist lief! Wij hebben ook na opname ziekenhuis zoon de eerste keer chocolaatjes gegeven aan alle verpleging & ik geef ook elk jaar aan fysio wat.
Derpy schreef:Ik zou het heel lief vinden. Ik heb het zelf niet gedaan, omdat mijn fysio een andere baan kreeg vlak voor mijn revalidatie erop zat, dus de laatste paar behandelingen had ik een ander, maar anders had ik ook iets voor hem meegenomen.
caribbeanlover schreef:Pippa schreef:ja en horeca krijgt fooi en doet ook gewoon werk, net als kraamzorg of verloskundige die regelmatig wat krijgen. Gewoon stukje waardering vind ik juist lief! Wij hebben ook na opname ziekenhuis zoon de eerste keer chocolaatjes gegeven aan alle verpleging & ik geef ook elk jaar aan fysio wat.
Wat te denken aan kraamhulpen die zijn er niet mega lang iig niet zolang zoals ik de tijd dat ik fysio heb, maar die krijgen vaak ook wat van de gezinnen.
Moet jij elk jaar naa de fysio ik snap het niet zo?
Pippa schreef:Daarom zei ik kraamzorg idd, die krijgen volgens mij altijd wel wat!
Ik kom al 5 jaar bij de fysio, eerst wekelijks en nu maandelijks, dus ken hem inmiddels vrij goed.
Jip schreef:Ik vind het altijd superlief wanneer ik iets krijg van patiënten!
Feline schreef:Ik heb toen al mijn behandelend artsen/fysio's in het revalidatiecentrum een fles wijn gegeven met een persoonlijk kaartje.
Meneer de Uil schreef:Ik kom al 100 jaar bij mijn fysio, begon met 2x per week, toen iedere week en nu eens in de 2 weken. En ik geef hem zo af en toe een kleinigheidje. Gewoon omdat ik dat leuk vind. Natuurlijk krijgt hij gewoon salaris, maar hij heeft zoveel voor mij betekend (en nog) dat ik het gewoon fijn vind hem daar af en toe voor te bedanken.
caribbeanlover schreef:Jip schreef:Ik vind het altijd superlief wanneer ik iets krijg van patiënten!
Is dat vaak van mensen die langer bij je lopen of ook korter?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers