Niet zo hygenisch bij de fysio.
Wat zouden jullie doen?
Pippa schreef:Daar heb ik me echt nog nooit druk over gemaakt en ik kom wekelijks bij de fysio en dan lig ik in bh (en broek) op zo'n bank. Het ziet er gewoon schoon uit, het kussentje heeft een (wegwerp) hoesje per persoon en als die kraakt gebruikt ie een handdoek, die hij daarna in de was gooit, dus ik zie geen probleem.
Als je het echt vervelend vindt, moet je gewoon een eigen handdoek meenemen, die je daarna gelijk in de was gooit. Die ene handdoek zal de was niet zijn voor je? En voor jezelf wel zo hygiënisch (zo schrijf je het cbl!)
Tom schreef:Bij andere fysio’s moest ik altijd een eigen handdoek meenemen, bij die waar ik nu zit ligt er een papieren rol over de bank die ze dan per patient vervangt.
caribbeanlover schreef:Tom schreef:Bij andere fysio’s moest ik altijd een eigen handdoek meenemen, bij die waar ik nu zit ligt er een papieren rol over de bank die ze dan per patient vervangt.
Zoals bij de huis - en tandarts idd zo zou het moeten.
caribbeanlover schreef:Pippa schreef:Daar heb ik me echt nog nooit druk over gemaakt en ik kom wekelijks bij de fysio en dan lig ik in bh (en broek) op zo'n bank. Het ziet er gewoon schoon uit, het kussentje heeft een (wegwerp) hoesje per persoon en als die kraakt gebruikt ie een handdoek, die hij daarna in de was gooit, dus ik zie geen probleem.
Als je het echt vervelend vindt, moet je gewoon een eigen handdoek meenemen, die je daarna gelijk in de was gooit. Die ene handdoek zal de was niet zijn voor je? En voor jezelf wel zo hygiënisch (zo schrijf je het cbl!)
Ik zeg toch dat ik het er niet schoon uit vind zien! Het kussentje heeft bij die van mij geen hoesje (er zal maar iemand op hebben gelegen met luizen oid). Bij mij wordt er ook een handdoek gebruikt om de gel af te vegen waarvan ik mij door jou afvraag of het een schone is.
Wij hebben een middelmaat handdoek thuis wat niet die hele bank bedekt. We hebben wel badlakens, maar dat vind ik zo gedoe om die steeds na 1x te wassen en dat terwijl ik er 2x pw moet zijn.
Niet nodig om mij te verbeteren je weet dondersgoed wat ik bedoel! Accepteer dat niet iedereen goed is in spelling en perfect zijn.
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
Lady schreef:caribbeanlover schreef:Pippa schreef:Daar heb ik me echt nog nooit druk over gemaakt en ik kom wekelijks bij de fysio en dan lig ik in bh (en broek) op zo'n bank. Het ziet er gewoon schoon uit, het kussentje heeft een (wegwerp) hoesje per persoon en als die kraakt gebruikt ie een handdoek, die hij daarna in de was gooit, dus ik zie geen probleem.
Ik zeg toch dat ik het er niet schoon uit vind zien! Het kussentje heeft bij die van mij geen hoesje (er zal maar iemand op hebben gelegen met luizen oid). Bij mij wordt er ook een handdoek gebruikt om de gel af te vegen waarvan ik mij door jou afvraag of het een schone is.
Wij hebben een middelmaat handdoek thuis wat niet die hele bank bedekt. We hebben wel badlakens, maar dat vind ik zo gedoe om die steeds na 1x te wassen en dat terwijl ik er 2x pw moet zijn.
Niet nodig om mij te verbeteren je weet dondersgoed wat ik bedoel! Accepteer dat niet iedereen goed is in spelling en perfect zijn.
Joh, niet gelijk zo van de bovenste plank. Als je het er vies vindt, zoek je een ander fysio. Je was toch al niet tevreden over haar werktijden. Je kunt hier iedereen gaan afblaffen maar wij kunnen dit probleem ook niet voor je oplossen.
Jip schreef:Da's wel heel luxe silly!
smurfie schreef:Gewoon zelf een handdoek meenemen en niet zo zeuren. Er deugt bij jou nooit iets qua fysio. Elke keer is er wel weer wat anders waar je over zeurt. Gewoon zelf beetje nadenken en niet zo zwaar aan dingen tillen.
Carrie schreef:smurfie schreef:Gewoon zelf een handdoek meenemen en niet zo zeuren. Er deugt bij jou nooit iets qua fysio. Elke keer is er wel weer wat anders waar je over zeurt. Gewoon zelf beetje nadenken en niet zo zwaar aan dingen tillen.
Waarom voel je de behoefte na 13 dagen nog met deze tekst te reageren op dit topic?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers