Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Trotsmomenten

<<

Anoniem 42

Bericht 10 Sep 2013 13:03

Trotsmomenten

Mijn tweede dochter van 20 maanden praat vrij minimaal, dus we zijn nu actief met haar aan het oefenen om haar woordenschat groter te maken. Ze zegt vooral wat korte woordjes als bal, kaas enzovoorts, maar nu wilde ik eens kijken of ik haar een wat moeilijker woord kon leren toen ze op mijn ketting wees. Dus ik zei: 'ketting, ket-ting, KET-TING'. Dochter: 'Nee, medaille.' Haha, ik vond het zo humoristisch dat dat er zo ineens uit kwam en knap ook.

Wat zijn jullie trotsmomenten?
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 10 Sep 2013 13:08

Re: Trotsmomenten

Ik ging zoon net naar de opvang brengen en alle drie de leerkrachten zeiden "Oo daar is het mooiste jongetje van de school weer".

(Dit is niet heel aardig, maar ik bedoel het niet onaardig. Hij valt nogal op daar, hij is de enige baby en het enige blanke kind van de opvang)
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem16

Bericht 10 Sep 2013 13:10

Re: Trotsmomenten

haha Caroow, ik snap hem ;) Dan ga ik ook een vraag stellen, niet verkeerd opvatten hoor maar vind je dat niet erg? Ik zou het eigenlijk persoonlijk niet willen dat mijn kindje het enigste blanke kindje zou zijn.
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 10 Sep 2013 13:14

Re: Trotsmomenten

J. kreeg vandaag een compliment van de juf op de peuterspeelzaal, omdat ze wel heel netjes had geknutseld. Haar werkje zag er idd. ook erg netjes uit.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Anoniem16

Bericht 10 Sep 2013 13:15

Re: Trotsmomenten

Ik ben overigens eigenlijk altijd trots haha maar ik ben trots op R omdat hij zo ontzettend lief en behulpzaam is naar zijn zusje. En ik ben trots op N omdat ze zo snel ontwikkelt momenteel, ze gaat zitten, kruipt en wil nu steeds gaan staan in de box.
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:09

Bericht 10 Sep 2013 13:15

Re: Trotsmomenten

Printje schreef:haha Caroow, ik snap hem ;) Dan ga ik ook een vraag stellen, niet verkeerd opvatten hoor maar vind je dat niet erg? Ik zou het eigenlijk persoonlijk niet willen dat mijn kindje het enigste blanke kindje zou zijn.


Maar caroows zoontje is ook een mix he. Alleen is hij blank.
M:21072011
J :08012014
<<

Anoniem16

Bericht 10 Sep 2013 13:17

Re: Trotsmomenten

Happydobby schreef:
Printje schreef:haha Caroow, ik snap hem ;) Dan ga ik ook een vraag stellen, niet verkeerd opvatten hoor maar vind je dat niet erg? Ik zou het eigenlijk persoonlijk niet willen dat mijn kindje het enigste blanke kindje zou zijn.


Maar caroows zoontje is ook een mix he. Alleen is hij blank.


Ja dat is waar, ik heb ook niets tegen donkere kindjes oid maar ik zou een evenwichtige mix willen. niet alleen maar buitenlandse kindjes maar ook Nederlandse.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 10 Sep 2013 13:20

Re: Trotsmomenten

Printje schreef:
Happydobby schreef:
Printje schreef:haha Caroow, ik snap hem ;) Dan ga ik ook een vraag stellen, niet verkeerd opvatten hoor maar vind je dat niet erg? Ik zou het eigenlijk persoonlijk niet willen dat mijn kindje het enigste blanke kindje zou zijn.


Maar caroows zoontje is ook een mix he. Alleen is hij blank.


Ja dat is waar, ik heb ook niets tegen donkere kindjes oid maar ik zou een evenwichtige mix willen. niet alleen maar buitenlandse kindjes maar ook Nederlandse.


Hij mag blank zijn, hij is niet meer of minder Nederlands dan een gemiddeld kind daar.

In het begin heb ik er over getwijfeld, maar het is zo'n fijne opvang, heel dichtbij en heel flexibel. Die voordelen wegen zwaarder dan het ene "nadeel".
R. 2013
D. 2016

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers