Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


meerdere kindjes...waar laten jullie alles?

<<

Anoniem20

Bericht 08 Sep 2013 19:44

meerdere kindjes...waar laten jullie alles?

ik ben weer eens aan het uitzoeken van kleding/speelgoed/lakens/babydingen/flesjes/etc.
de hele zolderwand staat vol met plastic bakken, gevuld met van alles en nogwat. Allemaal voor de kinderen...
maar nu moet de wagenbak er nog weer bij, de buggy gebruiken we niet meer voor de oudste en staat nu ook op zolder voor de jongste tzt, campingbedje, buitenspeelgoed, etc.... Bij bijna alles denk ik 'kan altijd nog van pas komen'.
Wat de oudste te klein is gaat naar zolder, evenals speelgoed waar hij niet meer mee speelt, en de jongste nog te klein voor is, etc.. En dan heb ik in die zin nog het geluk van 2 jongens....

Waar laten jullie alles? Ik ben eigenlijk een beetje klaar met al die baby- en kinderspullen, maar kan het moeilijk van het balkon gooien :)
<<

Anoniem 42

Bericht 08 Sep 2013 19:52

Re: meerdere kindjes...waar laten jullie alles?

Het staat hier ook helemaal vol, ondanks dat het drie meiden zijn. Ik heb de kleding verdeeld over alle kledingkasten: wat ze nu passen en de maten waar ze binnen enige tijd in gaan passen. Verder heel veel in dozen gedaan, maar dat heb jij dus ook al gedaan. De kinderwagen is ook een echte sta-in-de-weg, terwijl ik hem nauwelijks gebruik (alleen nu wel als wieg). Maar daar denk ik inderdaad ook van dat het nog wel eens van pas kan komen en ik wil er geen spijt van krijgen als ik hem weg doe.

Verder gooi ik wel alles dat niet meer in heel goede staat is gelijk weg. Dus kleding met een vlekje of gaatje erin en speelgoed dat er niet meer mooi uitziet.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 08 Sep 2013 19:52

Re: meerdere kindjes...waar laten jullie alles?

Ik heb inmiddels het merendeel verkocht of weggegeven.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem16

Bericht 08 Sep 2013 20:00

Re: meerdere kindjes...waar laten jullie alles?

Alles wat ik niet meer gebruik gaat meteen weg. Soms krijg ik opeens de kriebels en zo zijn er laatst bijv heel veel kleine babyspullen in de Humana box gegaan.kleertjes geef ik weg en de rest zet ik voortaan meteen op Marktplaats. Ik ga mijn kinderwagen ook op Marktplaats zetten maar een collega had interesse voor haar dochter dus dat wacht ik nog af.
<<

Anoniem75

Bericht 08 Sep 2013 20:08

Re: meerdere kindjes...waar laten jullie alles?

Tot nu toe heb ik ook alles bewaard voor de tweede. Een derde kindje komt hier niet meer dus als de tweede iets niet meer past of gebruikt gooi of geef ik het weg. En zet ook direct wat dingen op Marktplaats of open hier een topic. Mocht er over 4 weken uitkomen dat we een meisje krijgen ruim ik de oude kleertjes van S. gelijk op.
<<

Anoniem 82

Bericht 08 Sep 2013 20:15

Re: meerdere kindjes...waar laten jullie alles?

Ik heb hetzelfde, en dan heb ik er pas 1! Maargoed, als alles goed gaat kan ik straks dingen hergebruiken voor de tweede, en daarna verwacht ik niet dat ik ooit nog zwanger durf te worden. Dus alles wat dan niet meer gebruikt wordt ga ik verkopen of weggeven. Alleen dingen met emotionele waarde (zoals bepaalde pakjes) zal ik dan bewaren.

Zolang je nog denkt het te kunnen gebruiken voor een volgende zou ik het denk ik wel bewaren. Al neemt het inderdaad een hoop ruimte in beslag, dat merk ik al met spullen van slechts 1 kindje.
<<

Merle

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 221

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:44

Bericht 08 Sep 2013 20:18

Re: meerdere kindjes...waar laten jullie alles?

Ik verkoop vaak spullen via Marktplaats of ik geef dingen weg. Mijn zusje verwacht in oktober haar eerste kindje dus ze heeft al heel wat spullen van me gekregen. Alle andere dingen gooi ik weg. Mocht er ooit nog een derde komen dan koop ik het wel weer nieuw.
J. 06-04-09
R. 20-06-11
<<

teletascha

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 446

Geregistreerd: 07 Sep 2013 08:00

Bericht 08 Sep 2013 20:25

Re: meerdere kindjes...waar laten jullie alles?

Ik ruim zo veel mogelijk dingen op als ik ze niet meer gebruik. Kleren van dochter gaan naar de kleine van mijn broer. Grotere dingen zoals kolf, wiegje heeft mijn nichtje overgenomen.
Afbeelding
Afbeelding

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers