Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Quinny Moodd/rechtop zitten

<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 07 Sep 2013 11:28

Quinny Moodd/rechtop zitten

Bij gebrek aan kinderstoel had ik het geweldige idee om R dan maar in de wagen aan tafel te zetten. Weet iemand toevallig of de Moodd recht genoeg is voor Rapley?
R. 2013
D. 2016
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 07 Sep 2013 11:38

Re: Quinny Moodd/rechtop zitten

Hij werd wakker dus ik heb hem er gelijk ingezet:

Afbeelding
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem162

Bericht 07 Sep 2013 12:08

Re: Quinny Moodd/rechtop zitten

smeert ie straks lekker de hele kinderwagen onder :P

kan je wipstoel niet recht genoeg dan? En anders geef je hem toch wat op schoot als je nog geen kinderstoel hebt.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 07 Sep 2013 12:51

Re: Quinny Moodd/rechtop zitten

Waarom heb je geen kinderstoel? Kun je niet gauw eentje scoren dan? Hij is toch nog geen 6 maanden (daar wacht je toch op?). Ik weet dat je er niet echt in de buurt woont, maar Ikea heeft best een aantal aardige kinderstoelen van heel goedkoop tot duur. Vind ik overigens ook een betere investering dan een loopstoeltje :razz:.
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:22

Bericht 07 Sep 2013 12:55

Re: Quinny Moodd/rechtop zitten

Lieke schreef:smeert ie straks lekker de hele kinderwagen onder :P


Dat was ook mijn 1e gedachte. Was het nou jullie eigen kinderwagen, maar deze heb je te leen.
Ik zou dus voor de Ikea kinderstoel gaan. Dat ding kost geen drol en misschien vind je hem wel zo fijn dat je niet eens een andere wil. Dat was bij ons het geval :yes:
Afbeelding
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 07 Sep 2013 13:11

Re: Quinny Moodd/rechtop zitten

Over de kinderstoel staat hier al een topic Pompoen, we hebben van een bekende 1 overgekocht en al betaald maar we krijgen hem maar niet. Ik wil een paar dagen voor de 6 maanden beginnen omdat mijn vriend er dan is en we er toch wel samen bij willen zijn.

En wat betreft de kinderwagen, ik knip wel een oud laken zo dat de kinderwagen schoon blijft hoor! Ik ga niet een geleende kinderwagen vies maken.
R. 2013
D. 2016
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 07 Sep 2013 13:26

Re: Quinny Moodd/rechtop zitten

Ik zou het even zo doen dan, wel iets overheen leggen inderdaad
Wel belachelijk dat je die stoel maar njet krijgt
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

Tiramisu

Kwebbel

Berichten: 450

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:06

Bericht 07 Sep 2013 13:57

Re: Quinny Moodd/rechtop zitten

Ik zou hem even op schoot houden. Kun je niet bij bijv Ikea een kinderstoel halen? Daar heb je al een kinderstoel voor ik geloof 15 euro, en héél rapley proof :)
februari 2012
november 2015
<<

Anoniem16

Bericht 07 Sep 2013 15:14

Re: Quinny Moodd/rechtop zitten

Ik zou ook voor de Ikeastoel gaan. Ideaal ding met enorme rotpoten, dat dan weer wel.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 07 Sep 2013 16:17

Re: Quinny Moodd/rechtop zitten

Caroow schreef:Over de kinderstoel staat hier al een topic Pompoen, we hebben van een bekende 1 overgekocht en al betaald maar we krijgen hem maar niet. Ik wil een paar dagen voor de 6 maanden beginnen omdat mijn vriend er dan is en we er toch wel samen bij willen zijn.

En wat betreft de kinderwagen, ik knip wel een oud laken zo dat de kinderwagen schoon blijft hoor! Ik ga niet een geleende kinderwagen vies maken.


Ja ik zag het pas later, ik dacht een poging te doen om grappig te zijn :no: .
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 07 Sep 2013 16:33

Re: Quinny Moodd/rechtop zitten

Pom Poen schreef:
Caroow schreef:Over de kinderstoel staat hier al een topic Pompoen, we hebben van een bekende 1 overgekocht en al betaald maar we krijgen hem maar niet. Ik wil een paar dagen voor de 6 maanden beginnen omdat mijn vriend er dan is en we er toch wel samen bij willen zijn.

En wat betreft de kinderwagen, ik knip wel een oud laken zo dat de kinderwagen schoon blijft hoor! Ik ga niet een geleende kinderwagen vies maken.


Ja ik zag het pas later, ik dacht een poging te doen om grappig te zijn :no: .


Haha ik vind het ook een betere investering hoor :)
R. 2013
D. 2016

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Bloom