Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Karibu kinderstoel

<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 06 Sep 2013 15:06

Karibu kinderstoel

Heeft iemand deze? Ik zit er aan te denken om er 1 te halen en ik ben wel benieuwd naar de ervaringen.
<<

Anoniem162

Bericht 06 Sep 2013 15:28

Re: Karibu kinderstoel

Lijkt op de bumboseat zoals ik snel in google kan zien. Die hebben wij hier even in gebruik gehad, 2 a 3 maanden.
<<

Anoniem64

Bericht 06 Sep 2013 15:53

Re: Karibu kinderstoel

Volgens mij is dat best slecht voor de rug en heupen. Omdat ze te jong in een bepaalde positie worden gedwongen die ze nog niet zelfstandig kunnen. TukTuk weet hier meer van geloof ik,
<<

Anoniem7

Bericht 06 Sep 2013 16:07

Re: Karibu kinderstoel

Ik snap niet dat dat soort slechts dingen 'product van het jaar' worden. Ik zou hem pas gebruiken vanaf het moment dag een kindje kan zitten, maar dan volstaat een gewone kinderstoel ook wel.
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 06 Sep 2013 16:12

Re: Karibu kinderstoel

Hier de bumbo gebruikt voor onder de douche, maar vanaf dat hij zelf kon zitten en niet meer dan 15 min per dag.
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 07 Sep 2013 10:27

Re: Karibu kinderstoel

Ik zit mij trouwens te bedenken dat hij net zo goed in een wipstoel kan, die kan straks ook gewoon omhoog zodat hij wat meer zit. Het gaat mij er vooral om dat hij er gewoon bij kan zitten zonder dat we hem telkens op schoot hebben. :)
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 07 Sep 2013 10:45

Re: Karibu kinderstoel

Wipstoel op tafel! :D Gezellig hoor.
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 07 Sep 2013 10:50

Re: Karibu kinderstoel

Haha ik denk wel dat D. dat leuk vindt ja!
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 07 Sep 2013 10:55

Re: Karibu kinderstoel

Milady schreef:Haha ik denk wel dat D. dat leuk vindt ja!


R zit op de opvang vaak in de wipstoel op tafel, vind hij echt heel leuk! Maar hier doe ik dat niet, straks allemaal krassen, zit ik niet op te wachten.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem64

Bericht 07 Sep 2013 11:12

Re: Karibu kinderstoel

Caroow schreef:
Milady schreef:Haha ik denk wel dat D. dat leuk vindt ja!


R zit op de opvang vaak in de wipstoel op tafel, vind hij echt heel leuk! Maar hier doe ik dat niet, straks allemaal krassen, zit ik niet op te wachten.


Handdoek er onder. :)
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 07 Sep 2013 11:18

Re: Karibu kinderstoel

Sterrin_ schreef:
Caroow schreef:
Milady schreef:Haha ik denk wel dat D. dat leuk vindt ja!


R zit op de opvang vaak in de wipstoel op tafel, vind hij echt heel leuk! Maar hier doe ik dat niet, straks allemaal krassen, zit ik niet op te wachten.


Handdoek er onder. :)


Wou ik net zeggen. :wink:

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers