Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Dunne winterjas

<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 17 Dec 2025 18:33

Dunne winterjas

Hallo!

Mijn zoon geeft aan dat hij het liefst zijn (gevoerde) regenjas draagt omdat die lekker dun is. Alleen als het echt koud is dan is dat niet warm genoeg. Hij heeft meerdere dikke winterjassen die hij ook wel draagt maar dus minder graag. Hebben jullie tips voor een echt warme winterjas die dun is?
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 17 Dec 2025 20:57

Re: Dunne winterjas

M’n dochter heeft een winter soft Shell jack van Scapino die dun is. Ook hoor skijas van protest is echt dun. Misschien is dat wat?
<<

Tove_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 17 Dec 2025 21:17

Het is wel heel specifiek maar mijn zoon heeft deze jas als zijn wat dunnere winterjas: https://www.nextdirect.com/nl/nl/style/su148633/q53240. Hij heeft het snel warm, heeft ook een echte dikke gewatteerde jas met fleece aan de binnenkant, maar eigenlijk draagt hij het liefst deze. Ik vind het ook meer een warmere versie van een regenjas, ondanks de beschrijving. En voor de temperaturen van nu is het ook echt prima.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 17 Dec 2025 21:43

Ohja leuk is die Tove! Denk je dat die ook nog warm genoeg is als het rond het vriespunt is?
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 17 Dec 2025 21:43

Bolus26 schreef:M’n dochter heeft een winter soft Shell jack van Scapino die dun is. Ook hoor skijas van protest is echt dun. Misschien is dat wat?

Ja ik zal ook eens bij ski-jassen kijken ja!
<<

Tove_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 17 Dec 2025 22:17

Rond het vriespunt moet hij van mij zijn warmere jas aan, maar mijn zoon zou je zeggen dat hij dan ook nog warm genoeg is ;)
<<

Siesa

Major Yipyapper

Bericht 18 Dec 2025 07:46

Ik heb ook een hekel aan de winterjas. Ik doe een warm vest onder mijn zomerjas, is dat een optie voor hem?
<<

Ster

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 18 Dec 2025 12:28

Mijn jongens hebben de tussenjassen van de We (met softshel), deze had ik laatst gewassen, maar dragen ze nu ook weer. Ze vinden de winterjas nu te warm. De temperatuur is nu natuurlijk ook nog best hoog, dus vindt hij ze nu te warm/dik of ook als het echt kouder is? Als zijn winterjas nu te warm is zou ik hem een dunnere jas of dik vest aan doen. Als het richting het vriespunt gaat, is zijn winterjas misschien wel weer prima te dragen.
Hier dragen ze ook graag de borgvesten van Z8, maar weet niet of deze, als het echt koud is, ook warm genoeg zijn.
R: oktober 2016
M: april 2018
S: juni 2020
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 18 Dec 2025 15:15

Ja ik kan misschien nog wel iets beter uitvragen wat precies het probleem is, kan zijn dat te warm ook meespeelt en dat het dus minder erg is als het kouder wordt. Maar hij zei ook dat hij minder lekker kon spelen in een dikke jas, en dat geloof ik graag.
<<

Elisabeth

Lady-post-a-lot

Bericht 19 Dec 2025 10:45

Mijn zoon draag graag zijn hummel sportjas die gevoerd is. Vorige winter heeft hij alleen die jas gehad en dat ging prima.

https://www.teamswear.nl/hummel-ground- ... NSEALw_wcB

Terug naar Zwangerschap & kinderen