Typecursus
Heeft er iemand een ervaring met een van de online cursussen of zou een cursus via school beter zijn?
Volgens mij biedt school typetuin aan, maar deze cursus is pas volgend jaar weer.
M: april 2018
S: juni 2020
LauraLinde schreef:Mijn dochter (groep 6) is bezig met een typecursus die op school gegeven wordt. Het is op woensdagmiddag na schooltijd, kost 150 euro incl examen. En duurt van de zomervakantie tot de kerstvakantie. Oudste zoon heeft dit ook gedaan in groep 6. Ik vind het wel fijn. Er is een vrij strenge typejuf die er wel bovenop zit, en het dus ook wel laat weten als het huiswerk niet gemaakt is of er dingen niet goed gaan. Deze stimulans is voor mijn kinderen wel fijn. Ik had weinig zin om zelf als een politie-agent dit te gaan begeleiden. Dochter oefent dagelijks een kwartiertje (dat is ook wat moet) en het gaat tot nu toe prima.
Je kunt bij ons kiezen of je het in groep 6,7 of 8 doet. Mijn redenatie (en die van andere ouders) was dat ze in groep 6 nog het minst huiswerk hebben dus het meest tijd voor typen
Amelie123 schreef:Vonden jullie kids het leuk? Ik heb mijn dochter (ook groep 6) pas een proeflesje laten doen bij Pica typen (oid) en ze vond er niks aan en zei gelijk, dit ga ik niet doen hoor 🫣
Amelie123 schreef:Vonden jullie kids het leuk? Ik heb mijn dochter (ook groep 6) pas een proeflesje laten doen bij Pica typen (oid) en ze vond er niks aan en zei gelijk, dit ga ik niet doen hoor 🫣
Godsavethequeen schreef:Ze bieden het hier ook op school aan. Typetuin geloof ik. Maar heeft het echt meerwaarde. Ik kan supersnel blind typen en heb daar nooit een cursus voor gehad. Leer je het ook niet gewoon door te doen?
Ster schreef:Olivia welke hebben jullie aangeschaft en hoe oud was jouw dochter toen?
Ze hebben bij ons gister een proefaccount aangemaakt voor typetopia en vonden het zelf wel leuk (voor nu). Zelf vond ik dat er wel erg veel tijd ging zitten in het verhaal er omheen. Morgen eens verdiepen in typetuin...
Terug naar Zwangerschap & kinderen
Gebruikers in dit forum: Indigo