06 Jul 2025 07:25 door minoessepoes
Wat vervelend Marin ☹️
Nog een week en dan hebben mijn kinderen vakantie.
De eerste week werken mijn man en ik nog, op dinsdag en donderdag gaan de jongens naar de bso, op maandag heb ik een extra dag aangevraagd maar ik weet nog niet of die goed gekeurd wordt. Anders zijn ze thuis met mijn man die thuis werkt. De woensdag en vrijdag ben ik thuis met ze en rommelen we wat aan rond huis denk ik en halen we de laatste dingen voor de vakantie ed.
Ik werk om de week ook op vrijdag, maar heb de afgelopen weken wat meer gewerkt zodat ik in de zomervakantie van de kinderen maar 1 vrijdag werk.
Week 2-3-4 van de vakantie hebben we allemaal vrij, we gaan 2 weken op vakantie en de week thuis doen we vaak leuke dingen, dagjes weg, zwemmen etc.
Week 5 gaan de kinderen maandag en dinsdag bij mijn schoonouders logeren en op donderdag naar de bso. Week 6 gaan de kinderen op maandag en dinsdag naar de bso en daarna bij mijn ouders logeren van woensdag- vrijdag.
Ik had onze jongste zoon nog opgegeven voor een bouwdorp maar dat is zo populair dat er een loting is en helaas is hij niet geselecteerd.
Geen ramp, denk dat ze zo ook al een hele leuke vakantie hebben.
25-11-2014 & 09-06-2017