07 Mei 2025 13:44 door Marit Eline
Ook heel herkenbaar hier.
Mijn tip: ik koop gewoon geen lichte kleding meer. Geen lichtblauwe spijkerbroeken voor de jongens (3 jongens heb ik). Die modder en grasvlekken op de knieen krijg ik er gewoon niet uit. En geen lichtroze of lichtgele of andere lichte kleuren shirtjes voor dochter, zij knoeit altijd enorm met eten. Wat fellere of donkere kleuren vallen vlekken minder op. Of stof die niet effen is, met allemaal figuurtjes en verschillende kleuren of zoiets vallen vlekken ook niet op.
Wit doe ik soms wel, omdat je dat lekker heet kan wassen en het er dan wel uit gaat.
Oh en wanneer het beter wordt? Mijn oudste is 11, en bij hem sowieso nog niet.. elke dag vieze knieeen van het voetballen/buiten spelen, en ook meestal wel dagelijks vieze trui/shirt van eten ofzo. Ze hebben bij ons zelden 2 dagen achter elkaar dezelfde kleren aan. Heel soms in de winter met slecht weer lukt het, als ze binnen zijn. Maar in de zomer worden ze altijd vies. En dat vind ik opzich wel prima, dat ze dagelijks vies worden accepteer ik wel. Maar die vlekken die er niet uitgaan zijn wel naar
Laatst gewijzigd door Marit Eline op 07 Mei 2025 13:49, in totaal 1 keer gewijzigd.