01 Aug 2025 15:53 door Hippie
Mijn broertje en schoonzusje hebben een kar van Fuxtec. Zijn er heel tevreden over. Ze hebben twee kleine jongens, die passen er in samen. En dan nog wat spullen als ze een dagje weggaan. Bijvoorbeeld een tas met luiers en doekjes, drinkbekers, wat te eten, een verschoning. Ideaal dat je de kar kunt trekken en duwen, vooral duwen lijkt me handig. En een dakje wat erboven kan, handig als het erg zonnig is. Hij was wel prijzig zeiden ze, maar ze zijn er heel tevreden over. Ik had het jaren eerder denk ik ook ideaal gevonden zo'n ding, voor als je kleine kinderen hebt en een dagje weggaat.
Zelf geen bolderkar gehad vroeger en nu niet meer nodig. Maar met een dagje uit hebben wij tegenwoordig allemaal een rugzak op met van alles erin en kunnen we het verdelen. Ik heb meestal het meeste, maar de kinderen kunnen zelf ook wat dragen. Al loop ik dan vaak alsnog vroeg of laat met alle tassen.. dus ik heb onlangs een trolleykrat gekocht. Mijn zoon gaf zijn kinderfeestje in een pretpark en er moest dus allemaal eten en drinken mee en dat was teveel om te dragen. Voor die dag was het ideaal en ik gebruik hem wellicht met een dagje uit ook wel in de toekomst. Vind het wel een beetje oma-achtig overkomen, maar beter dat dan mezelf een breuk sjouwen denk ik dan maar.