Welk bedrag cadeau eindexamen?
12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
Loïs schreef:Als je een kado wil geven, zou het voor mij ook afhankelijk zijn wat hij wil hebben. Ik ben eerder bereid om 500 euro extra te betalen voor een laptop die hij goed kan gebruiken, dan 500 euro zomaar te geven wat in de stad wordt opgefeest, bij wijze van spreke.
MaLou schreef:Oh jeetje, wat een dure cadeaus worden er bedacht! Ik zou zelf een mooi boek ofzo geven, een paar tientjes dus. Ik heb zelf ook niks 'groots' gehad en vind het niet nodig. Na je eindexamen volgen (hopelijk) nog meer diploma's en zo blijf je bezig, en leg je de lat steeds hoger.
Kira schreef:Wij zijn inderdaad uit eten geweest op de dag dat hij hoorde dat hij geslaagd was.
Ook niet over nagedacht daar een cadeau voor te kopen.
Blue Phone schreef:Ik en mijn broertje gingen na ons eindexamen naar de universiteit en op kamers. We kregen een (heel) groot bedrag voor laptop, meubels, keukengerei etc.
Blue Phone schreef:Ik en mijn broertje gingen na ons eindexamen naar de universiteit en op kamers. We kregen een (heel) groot bedrag voor laptop, meubels, keukengerei etc.
Onze oudste is 10, dus nog niet over nagedacht

Lady schreef:Ik vind persoonlijk honderden euro’s wel wat teveel. Mede doordat er maar weinig inzet is geweest vanuit zijn kant. Maar dat mag misschien wel niet meewegen.

Terug naar Zwangerschap & kinderen
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers