Verjaardag peuter vieren
Ik zat te denken aan vanaf halverwege de ochtend een taartje eten en wie wil blijft lunchen, daarna gaat mijn zoon naar bed en is het feestje voorbij. Maar ik ben bang dat ik dan alsnog zelf de hele tijd druk ben, want als de taartjes op zijn moet ik al bijna beginnen met het klaarzetten van de lunch. Nou is hier in de buurt een heel leuk koffiezaakje met speeltuin, voor kinderen van verschillende leeftijden heel leuk en ook een lekker terras voor de volwassenen. Daar kun je alles compleet laten verzorgen, maar dat wordt me qua kosten wat te gek. Dus nu dacht ik; ik zeg dat ik voor iedereen twee drankjes en een taartje betaal en eventuele rest is op eigen rekening. Kan ik dat maken of zou je het zelf heel gek vinden voor zoiets uitgenodigd te worden met deze ‘regels’?
Andere ideeen om een betaalbare, gezellige tweede verjaardag te vieren waar je het zelf niet zo druk mee hebt zijn trouwens ook welkom 😀

. Dit ging overigens om een kinderverjaardag dus met een foto van de jarige op de taart en de gebakjes. Kind blij en het is ook gewoon lekker. Zie het al voor me dat iemand zou zeggen; Is dat taart van de HEMA? Oh gut nee kind, dat is me echt te min