Hoeveel geef jij uit aan kinderkleding?
Koop jij alles nieuw of tweedehands? Wordt er veel doorgeschoven van oudere kind(eren) naar jongste(n)?
Let jij op de prijzen of helemaal niet? En hoeveel schat jij dan dat je per kind uitgeeft?
Ik keek de kledingkasten van beide dochters door. Daar kan dus alweer heel veel uit omdat ze er uit groeien, terwijl het voor mijn gevoel pas net gekocht is. Oudste heeft nu echt een groeispurt, krijgt ook een ander figuur dus soms kloppen de verhoudingen nu opeens niet meer helemaal. Ook wat zij mooi vindt verandert. Merkkleding is voor haar helemaal geen ding (nog), maar in wat zij mooi en fijn vindt zitten maak ik haar toch wel echt blijer met een trui van bijv. Nobell (a €55) in plaats van een trui van de Hema. Jongste krijgt nog steeds wel regelmatig wat doorgeschoven van oudste, maar zij heeft nu vaak wel een andere smaak en vindt heel veel dingen niet fijn zitten. Iets met roezeltjes, capuchons, een col, glitters in de stof, kriebelstoffen, naden etc. is allemaal niet aan haar besteed. Dus ik ben benieuwd waar ik vanmiddag met ze mee thuis kom en hoeveel me dat dan heeft gekost

♥️ L. maart 2016