Vragen kinderfeestje kleuter
Wat zouden jullie doen? Ik heb zoveel vragen

.Niekske schreef:Wij hebben nog nooit uitnodigingen verstuurd, ik heb elke keer een groepsapp gemaakt met alle ouders. Nummers die ik niet had, vroeg ik aan andere ouders en dan had ik uiteindelijk alle ouders in één app.
Wij hebben ook vaker het feestje op woensdagmiddag gedaan, na de lunch. Dus alle kinderen gingen dan eerst thuis lunchen en waren vanaf 14.00 welkom op een locatie. Ouders die dat niet konden realiseren met halen/brengen enzo, die vroegen in die groepsapp dan wle of hun kind met iemand anders mee kon en dat loste zich steeds wel op. Thuisbrengen is hier niet gebruikelijk, bovendien hebben wij één (kleine) auto, dus dat is ook gewoon niet haalbaar.
Ik heb me nooit zoveel aangetrokken van wat andere ouders 'normaal' vinden voor een kinderfeestje, iedereen organiseert het zoals het bij hem/haar past.

Inmiddels weet ik dat uitnodigingen niet in de klas mogen maar wel op het schoolplein, dus dat gaan we maar doen! Op dinsdag en donderdag is onze zoon inderdaad zelf ook bij de gastouder en veel van de kinderen bij de bso.Terug naar Zwangerschap & kinderen
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers