Mommy influencers (instagram)
En wat vind je ervan?
♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
Sam schreef:Ik vraag me nu af of dit topic hier eigenlijk wel in de goede pijler staat.
Marin schreef:Ik zie dan van die veel te hippe zogenaamd perfecte accounts voor me. Daar heb ik niks mee.
Marin schreef:Sam schreef:Ik vraag me nu af of dit topic hier eigenlijk wel in de goede pijler staat.
Ja hoor denk het wel!
Ik volg denk ik geen echte mommy influencers. Ik zie dan van die veel te hippe zogenaamd perfecte accounts voor me. Daar heb ik niks mee.
Wel volg ik best wat accounts over kinderen zoals bijv busytoddler (met speel/activity tips), biglittlefeelings (met tips voor toddler tantrums bijv) en wat eet accounts zoals feedinglittles / thefamilynutritionist.
Maar dat is denk ik niet wat je bedoelt?
Filoria schreef:Nou, inderdaad. Dat zoetsappige, brrrr.Marin schreef:Ik zie dan van die veel te hippe zogenaamd perfecte accounts voor me. Daar heb ik niks mee.
Wat ik wel knap vind van mom influencers (inclusief die vriendin van mij), is hoe ze al hun kleding en spullen zo knap in een bepaald kleurenpalet houden! Alles in pasteltinten of alles geel/groen of zo. Zouden die nou nooit een pimpelpaarse bloemenvaas cadeau krijgen, of een kind dat een rood spiderman-shirt wil dragen?
Mijn dochter loopt de laatste tijd het liefst rond met blauwe sandalen, een gele rok, paars t-shirt en oranje kattenoortjeshaarband. Hahaha.
Filoria schreef:Nou, inderdaad. Dat zoetsappige, brrrr.Marin schreef:Ik zie dan van die veel te hippe zogenaamd perfecte accounts voor me. Daar heb ik niks mee.
Wat ik wel knap vind van mom influencers (inclusief die vriendin van mij), is hoe ze al hun kleding en spullen zo knap in een bepaald kleurenpalet houden! Alles in pasteltinten of alles geel/groen of zo. Zouden die nou nooit een pimpelpaarse bloemenvaas cadeau krijgen, of een kind dat een rood spiderman-shirt wil dragen?
Mijn dochter loopt de laatste tijd het liefst rond met blauwe sandalen, een gele rok, paars t-shirt en oranje kattenoortjeshaarband. Hahaha.
Juliet schreef:Filoria schreef:Nou, inderdaad. Dat zoetsappige, brrrr.
Nou inderdaad veel van die mom influencers waarvan de kinderen alleen maar beige, witte ecru etc kleding aan hebben. En daarnaast ook al hun speelgoed in zandtinten etc hebben. Vind het knap dat ze dat kunnen, hier in huis genoeg “hysterische” kleuren te vinden hoor. Dochter zit in de unicorn/regenboog/prinsessen/glitters fase nou dan weet je het wel…

Juliet schreef:Natuurlijk ook wel sneu voor die kinderen. Toen dochter nog een baby was had ik de illusie alles qua speelgoed van hout etc. te doen. Nou dat heb ik maar even volgehouden haha.
Ja wie weet hebben ze wel bakken vol “niet instawaardig” speelgoed. Wat heel goed uit beeld wordt gehouden.
Joey schreef:Juliet schreef:Natuurlijk ook wel sneu voor die kinderen. Toen dochter nog een baby was had ik de illusie alles qua speelgoed van hout etc. te doen. Nou dat heb ik maar even volgehouden haha.
Ja wie weet hebben ze wel bakken vol “niet instawaardig” speelgoed. Wat heel goed uit beeld wordt gehouden.
Hier nog steeds nauwelijks plastic en m'n huis is ook niet vol speelgoed. Ja als ze gespeeld hebben wel, maar geen bakken vol. Heb verder geen insta waardig huis maar ik vind het niet sneu voor m'n kinderen hoor 😬.
Heb ook wel mazzel tot nu toe met mn dochter dat zij al het kleine 'troep' speelgoed die ze bijv bij de opvang krijgt bij traktaties of waar dan ook, niet boeiend vind. Dus dat kan vaak gelijk weg.
Juliet schreef:Joey schreef:Hier nog steeds nauwelijks plastic en m'n huis is ook niet vol speelgoed. Ja als ze gespeeld hebben wel, maar geen bakken vol. Heb verder geen insta waardig huis maar ik vind het niet sneu voor m'n kinderen hoor 😬.
Heb ook wel mazzel tot nu toe met mn dochter dat zij al het kleine 'troep' speelgoed die ze bijv bij de opvang krijgt bij traktaties of waar dan ook, niet boeiend vind. Dus dat kan vaak gelijk weg.
Oh maar dat vind ik ook niet sneu hoor, hier gaan we vanavond weer een opruiming houden als dochter op bed ligt.
Ik bedoelde dat ik het sneu vindt dat er zelfs op het gebied van speelgoed door sommige influencers rekening wordt gehouden met hun instafeed dat vind ik wel sneu/bijzonder.
.Joey schreef:Maar ook niet-influencers delen vaak alleen de mooie plaatjes. Ik voel dat verschil zelf niet zo dan met hoe influencers dat doen.
Scandic schreef:Mijn schoonzus heeft een interieur/kids Instagram account (incl. zand en beige) en geloof me, zo perfect als haar feed eruit ziet, zien hun huis en kids er echt niet altijd uit 🤣
Ik volg zelf veel interieur-accounts en zodra daar een post komt "de reden voor mijn afwezigheid" incl. zwangerschapsaankondiging ontvolg ik ze direct 🙈
Terug naar Zwangerschap & kinderen
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers