Ik herken mijn kind niet meer
12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
Minx schreef:Ach arm manneke. Gedrag komt altijd ergens vandaag. Dit soort gedrag laten kinderen echt niet zomaar zien. J kan op school ook echt heel boos worden. Wij zijn ondertussen verder aan het zoeken. Op deze leeftijd geloof ik er niet in dat ze het bewust doen of beginnende pubertijd (zeker bij jongens niet). Wat ik uit dit stukje lees is het vooral zoeken naar controle.
Wil je wel een dikke knuffel geven want dit is lastig. Mijn hoofd denkt nu heel veel maar ik zit ook in een kokervisie door alles wat met J speelt dus dat schiet niet op.
ik herken ook de laatste maanden een verandering bij mijn oudste, uit hetzelfde topic idd (Siesa, wie was jij dan?!). Veel sneller geprikkeld, chagrijnig, kan weinig hebben, of juist weer stoer/lollig doen en daarin een beetje kwetsend overkomen (gister nog: jij wordt eigenlijk altijd boos mama, daarom vind ik papa liever 😢😢 dat is zo niet waar en zo klote om te horen. Ik merk dat ik dan geneigd ben ook een beetje de psychologische oorlogsvoering te starten die mijn vader vroeger gebruikte, niet boos maar teleurgesteld en zo. Echt heel erg). Terug naar Zwangerschap & kinderen
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers