Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Gps horloge

<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Bericht 15 Sep 2023 11:08

Gps horloge

Wie heeft er ervaring met zo’n kindersmartwatch? Onze dochter is 5,5 en ze wil heel graag een v-tech horloge. Nou vind ik dat wel een groot ding geloof ik. Ik hoorde van een kennis goede ervaringen over een one2track horloge. Wie kent deze?
Ik zoek iets waarmee ik haar kan traceren, zodat ze bv alleen van oma naar huis kan komen (dat is 600 meter en ze wil dat zo graag), zodat ik haar tegemoet kan lopen. Of als we een dagje weggaan, stel dat je elkaar uit het oog verliest. En waarmee ze ons kan bellen of een berichtje kan sturen. Wie heeft ervaringen mee? Ze is nog wel wat klein hoor, maar ik zoek alvast voor december.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 15 Sep 2023 11:59

Re: Gps horloge

Mijn beide dochters hebben een one2track. Ook een aantal vriendjes en vriendinnetjes hebben ze.

Ik ben er heel tevreden over. Hier worden ze ook vooral gebruikt tijdens het buitenspelen en als ze alleen naar huis willen fietsen vanaf school (alleen op woensdag, want de juffen hebben ze liever niet in de klas).

De oudste is inmiddels 9 maar heeft ‘m nu 2 jaar. Ze heeft naast onze nummers ook het nummer van haar beste vriendinnetje (met hetzelfde horloge), zodat ze elkaar berichtjes kunnen sturen om af te spreken.

Ik geloof dat er wel verschil zit in grootte tussen de verschillende modellen dus daar zou je nog naar kunnen kijken omdat je dochter wat jonger is.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 15 Sep 2023 12:18

Wij hebben er eentje. Vooral de belfunctie vinden we heel fijn. Ze is wat angstig aangelegd en het geeft haar meer zelfvertrouwen als ze ons/familie kan bellen met buitenspelen of als we bijvoorbeeld in een pretpark zijn. We gebruiken het niet om haar te tracken want ik weet toch wel waar ze is. 😆
<<

Miccie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 15 Sep 2023 12:24

Wij hebben voor beide kinderen een One2track horloge.

Die van mijn zoon is inmiddels ruim 3,5 jaar oud en doet het nog prima. Mijn dochter heeft een nieuwere versie die ook trilt. Werkt perfect.
In drukke pretparken gebruiken we ze en bij het buiten spelen.

Van een vriendin begreep ik dat je nu ook een versie hebt met videobellen. Vond zij heel handig.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Siesa

Major Yipyapper

Bericht 15 Sep 2023 14:31

Ik heb er van iemand op het forum 1 overgenomen. Heel fijn!
Op school blokkeer ik hem zodat er niet mee gespeeld kan worden.
Het geeft veel vrijheid, maar weet ik wel waar hij uit hangt.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 15 Sep 2023 18:05

Hier ook een One2track. Werkt heel fijn al had die grapjas hem van de week uitgezet. Hij gaat nog wel eens berichtjes sturen en die zijn eigenlijk super schattig. De belfunctie is ideaal. Ik vind wel dat de batterij erg snel leeg gaat. Als ik zie wat voor belabberd scherm er op zit en hoe snel hij leeg gaat, maar ik vergelijk het met garmin en dat is wellicht niet helemaal eerlijk.

Ik heb wel vandaag nog een AirTag voor z’n schooltas besteld omdat we het horloge nu vooral gebruiken om te kijken hoe laat hij thuis is van school. (30 min enkele reis)
2015 💙
<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 15 Sep 2023 19:51

Ik zet de one2track van zoon 's avonds uit om de batterij te sparen. Maar gisteren vergat ik hem aan te zetten, kon ik alsnog het parkje door om hem te zoeken..
Maar verder, ideaal ding!
23-11-2014 16-03-2017 01-07-2020
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 15 Sep 2023 21:13

Hier ook one2track.
Bevalt prima. Ik vind het alleen dom dat mijn zoontje zelf het geluid uit kan zetten.
Ik kan dat ook niet blokkeren ofzo.
Dus dan merkt hij het niet als ik bel.
2016
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 17 Sep 2023 19:39

Hier hebben ze ook allebei een one2track. Al anderhalf jaar, mijn jongste was dus ook vijf toen ze hem kregen. Bevalt heel goed!

Ook in het buitenland net wat fijner, mochten we ze kwijt raken op het park of in de metro 🙈
R. 2013💙
D. 2016💜
<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Bericht 18 Sep 2023 11:41

Bedankt voor de reacties! Ik ga eens vergelijken welke modellen ze hebben en welke het dan wordt. Lijkt me wel wat voor 5 december.
<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 18 Sep 2023 13:02

Hier ook een one2track voor onze zoon die 9 en een half is. Dochter van 7 en een half laat ik nog niet zonder ons de straat op gaan. Zoon liefst ook niet maar het hoort er nou eenmaal bij :smile:
Ik vind de tracker geen cadeaugevoel opwekken. Eerder een noodzaak voor ons als ouders, zodat hij ons kan bereiken als er iets is. Maar ik vind de tracker dan ook niet echt een smartwatch. We zijn heel blij dat hij dat ding om heeft als hij gaat buitenspelen. Hij heeft geen gsm tot zijn beschikking.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 18 Sep 2023 14:14

Peinture schreef:Hier ook een one2track voor onze zoon die 9 en een half is. Dochter van 7 en een half laat ik nog niet zonder ons de straat op gaan. Zoon liefst ook niet maar het hoort er nou eenmaal bij :smile:
Ik vind de tracker geen cadeaugevoel opwekken. Eerder een noodzaak voor ons als ouders, zodat hij ons kan bereiken als er iets is. Maar ik vind de tracker dan ook niet echt een smartwatch. We zijn heel blij dat hij dat ding om heeft als hij gaat buitenspelen. Hij heeft geen gsm tot zijn beschikking.

J heeft hem voor z’n verjaardag gekregen en was er helemaal blij mee.
2015 💙
<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 18 Sep 2023 14:40

Mijn J kreeg hem ook cadeau van de Sint, heel blij mee
<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 18 Sep 2023 19:02

That said, zoon heeft hem ook voor z'n verjaardag gekregen en was ook blij haha. Maar hij krijgt hem hier alleen aan als ie na school de deur uit gaat. Dus ik zie het niet als cadeau maar als iets dat wij nodig vonden.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 18 Sep 2023 19:14

Hebben jullie ook bij one2track dat er een laagje op het scherm zit met een randje?
Dit zit er vast aan en is bekrast bij ons.
Ik dacht eerst dat het er misschien af kan. Soort bescherming...
2016
<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 18 Sep 2023 19:46

Salome schreef:Hebben jullie ook bij one2track dat er een laagje op het scherm zit met een randje?

Ja, heel hardnekkig beschermfolietje! Kan er dus wel af
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 18 Sep 2023 20:13

Blue Phone schreef:
Salome schreef:Hebben jullie ook bij one2track dat er een laagje op het scherm zit met een randje?

Oh Oke mooi!
Dat mailden ze mij ook terug. Omdat ik het zo snel bekrast vond. Maar ik durfde er niet aan te pulken haha
Ik dacht misschien bedoelen zij dus een ander folietje. Ik kan mij dus niet meer herinneren of ik er al iets afgehaald heb.
Maar bij jou is de voorkant dus helemaal glad?
2016
<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 19 Sep 2023 09:01

Salome schreef:
Blue Phone schreef:

Oh Oke mooi!
Dat mailden ze mij ook terug. Omdat ik het zo snel bekrast vond. Maar ik durfde er niet aan te pulken haha
Ik dacht misschien bedoelen zij dus een ander folietje. Ik kan mij dus niet meer herinneren of ik er al iets afgehaald heb.

Ja klopt, helemaal glad.
Ik twijfelde idd ook, heel lastig er af te krijgen
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 19 Sep 2023 10:35

Blue Phone schreef:
Salome schreef:Oh Oke mooi!

Ja klopt, helemaal glad.
Ik twijfelde idd ook, heel lastig er af te krijgen

Gelukt 😁
Scherm is weer als nieuw
2016
<<

Siesa

Major Yipyapper

Bericht 29 Sep 2023 04:31

Om 10 uur worden 100 horloges op de one2track site verkocht. Dit is een nieuwe horloge, wordt tegen een gereduceerde prijs verkocht, 60 euro kosten ze.
Degene die ze kopen, doen dan mee aan de testpanel. Gewoon volledige garantie en alles. Maar het is dus een test voor de officiële verkoop.
Dus wie zo'n horloge wil kopen, is het slim om dat om 10 uur te doen, zie instagram voor het bericht.
Voorgaande keren waren ze snel verkocht.
<<

Sublimo

Bericht 29 Sep 2023 05:53

Alexis schreef:Bedankt voor de reacties! Ik ga eens vergelijken welke modellen ze hebben en welke het dan wordt. Lijkt me wel wat voor 5 december.

Welke kleur zoek je? Ik heb nog een roze in de aanbieding. Model moet ik even nakijken als de kleur oké is voor je.
<<

Ster

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 06 Jun 2024 13:17

Ik up dit topic even. Wij overwegen om voor de vakantie een GPS horloge aan te schaffen voor de kids. Ik kom bij de one2track next of up uit, of die van Qlokkie.

Aangezien verschillende mensen hierboven er een gekocht hebben, hoe bevalt deze en is de horloge vaak gebruikt? Ik ben er een beetje bang voor dat deze ergens onderin de kast beland naar een paar weken.

Zou je dezelfde nog een keer kopen of zijn er ondertussen andere (betere) versies te krijgen?
R: oktober 2016
M: april 2018
S: juni 2020
<<

Siesa

Major Yipyapper

Bericht 06 Jun 2024 14:29

Ik heb one2track en zou hem zeker nog een keer kopen.
Hij heeft hem nu om en was naar oma. Oma was niet thuis dus even een belletje. Hij komt langs de speeltuin, krijg een berichtje dat hij even speelt. Dus ik stuur terug dat hij over 10 minuten naar huis moet. Fijn die mogelijkheden van communicatie, het geeft hem meer vrijheid.
Ik vind dat hij heel nauwkeurig is en hij moet hem iedere dag om.
Zelfs op school mag hij hem soms gebruiken, bv als ze een stopwatch nodig hebben.

Echt een aanrader!
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 06 Jun 2024 15:40

Wij hebben een One2Track, model is er niet meer maar zou zeker weer voor One2Track gaan.
Ze heeft m om als ze is buitenspelen, zo hebben we nu gezien dat ze haar territorium aan het uitbreiden is. Ze belt als er iets is, wij bellen haar als ze naar huis moet komen. Heel fijn en redelijk nauwkeurig.
30-04-2017
<<

Snirp

Major Yipyapper

Bericht 06 Jun 2024 15:50

Wat goed om te lezen!
Wij overwegen dochter er eentje te geven voor haar verjaardag.
Ze wil steeds vaker zelf buiten spelen en zo'n horloge vind ik dan wel echt een fijn idee.

Wij keken ook al naar One2Track, hoor er veel goede verhalen over!
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen