Mobiel nummer kind
Ik zag bv dat kpn een kinderabonnement heeft. Dan zijn bepaalde dingen geblokkeerd. Wij hebben zelf ook kpn.
Maar misschien hebben jullie nog tips?
Filoria schreef:Die kinderen zitten zo veel op Wifi (de mijne dan), dat het qua kosten volgens mij niet slim is om een duur abonnement bij KPN of Odido of zo af te sluiten.
Als je al KPN hebt in huis, kun je eventueel wel kijken naar Simyo. Daar krijg je korting op mobiele abonnementen als je een KPN thuis abonnement hebt. Simyo is de goedkope dochter van KPN.
Het allergoedkoopste bij weinig gebruik is een prepaidkaartje. Dochter heeft er eentje van Lebara en die hebben we maar een enkele keer op hoeven waarderen. We zijn gisteren, omdat haar oude telefoon stuk was, overgestapt op een toestel + abonnement van 2 euro per maand voor haar. Ook bij Lebara.
Met kinderabonnementen heb ik geen ervaring, maar ik heb gisteren wel even mee zitten kijken welke apps dochter wel en niet wilde hebben. Op een Samsung wordt TikTok automatisch geïnstalleerd!
Minx schreef:Ik kreeg vroeger geloof 10 euro beltegoed per maand als ik dit dan vergelijk
Terug naar Zwangerschap & kinderen
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers