Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Babyfoon

<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 31 Jan 2024 09:16

Babyfoon

Hebben jullie tips voor een goede babyfoon?
We zoeken er één met camera en hij moet goed bereik hebben. We willen ook in de tuin kunnen zitten als de baby binnen slaapt (15-20 meter afstand en nieuwbouwhuis, dus goed geïsoleerd).
We hadden er één van Luvion op het ook omdat je deze ook aan het bedje kunt bevestigen, maar die schijnt qua bereik niet goed te zijn.
Hoor graag jullie tips 😁
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 31 Jan 2024 16:22

Re: Babyfoon

Luvion heb ik hele slechte ervaringen over gehoord maar niet uit eigen hand (van vrienden). Wij hebben al jaren een gewone babyfoon van Philips Avent (gebruiken 'm nog steeds voor zoon op zolder en dochter heeft er natuurlijk ook eentje) en dan met een simpele camera van Ali Express los met een app op de telefoon. Die doet ook motion en sound detection op je telefoon. (nou gaan wij soms even de deur uit zonder de kinderen en daar is dat dan handig voor maar dat durf ik hier bijna niet te zeggen natuurlijk). Ik vind die combi echt ideaal. Een gewone goede babyfoon (met liedjes en sterrenhemel voor dochter) en wanneer ik even op de camera wil kijken (alleen bij dochter nog tegenwoordig, zoon wilde niet meer) pak ik de telefoon app. Die werkt dus ook op duizend km afstand als je zou willen.
Let's discover the world together.
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 31 Jan 2024 19:20

Wij konden nergens echt een goede babyfoon vinden.
Wat wij hebben gedaan is op beide kamers een losse camera en dan de IPad als ontvanger. Daardoor is de veiligheid een stuk groter en het beeld een stuk beter. En bereik is geen issue. Want we kunnen ook op afstand kijken (was een voorwaarde toen onze hond nog leefde en we gauw een blokje om moesten als zoon sliep).
Dus ik zou daarvoor kijken. Kan straks wel aan man vragen welke camera’s wij hebben.

Overigens volg ik iemand op insta en die maakt gebruik van de eufy. Wij hebben die als camera’s om het huis. Ook zeer tevreden over!
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Max

Yipyapper

Bericht 01 Feb 2024 08:40

Wij hebben de Elro. Vind t bereik matig, maar er zit een app bij. Daar moet je dan wel weer wifi/data voor hebben. Ik zet de monitor nog wel eens op de plek waar hij als laatste bereik ontvangt en dan vol geluid aan. Dan hoor ik m alsnog.

Al met al is het een prima ding, maar er zullen vast betere zijn.

Terug naar Zwangerschap & kinderen