Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Ideeën feestje kleuter

<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 14 Feb 2024 20:20

Ideeën feestje kleuter

Het duurt nog even, naar ook voor mijn jongste ga ik natuurlijk een kinderfeestje geven.

Ik denk dat er 3/4 kleuters uitgenodigd worden.

Heeft iemand nog wat nieuwe ideeën om te doen behalve onderstaande:
Cupcake versieren
Snoep/koek happen
Stopdans
Ezeltje prik je oid
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Amelie123

Kwebbel

Bericht 14 Feb 2024 20:45

Re: Ideeën feestje kleuter

Ik heb toen bij mijn dochter een keer een prinsessenfeest gedaan. Schminken, allemaal een prinsessenjurk aan (zelf meenemen evt?) En gouden kroontjes knutselen. Ze gingen elkaars nagels doen met kinder nagellak en verder gewoon spelen.
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 14 Feb 2024 22:23

Sjoelen
Lollies happen uit een bak water
Spijkerpoepen
Ezeltje prik zou je natuurlijk anders kunnen maken met bv een foto van de jarige en dan een verjaardags hoedje moeten prikken
kegelen
Glitter tattoos deden het hier ook altijd goed.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 14 Feb 2024 23:05

Ik had een knutseltafel, ze hebben houten kerstversiering gemaakt, je hebt ook houten fotolijstjes oid die ze kunnen versieren. Verder hebben ze de cadeautjes verstopt en gewoon gespeeld. Knutselspullen liet ik staan tot het eten en steeds kroop er toch weer een meisje aan tafel.
⁠♡♡♡
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 15 Feb 2024 07:13

Ik was inderdaad van plan om weer een fotolijstje te laten versieren. Even kijken waar ik ze ga halen. Of iets anders wat ze kunnen knutselen. Bij de oudste zaten ze op het eind weer allemaal een kleurplaat in te kleuren. Had ik niet verwacht.

Ik doe zonder eten en het wordt in de ochtend van 10-12. Dus dan hoeft er ook geen eten bij. 2 uur is ook wel lang genoeg denk ik. En anders wordt het 9:30-12.

<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 15 Feb 2024 08:32

Leuk om dan aan het begin van het feestje een foto van de groep te maken en die dan uit te printen zodat ze gelijk een foto hebben voor in hun lijstje.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 15 Feb 2024 09:21

Heb ik bij mijn oudste inderdaad ook gedaan. Dat was best leuk.

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 15 Feb 2024 09:23

Ik heb vorig jaar sleutelhangers gemaakt van Krimpie Dinkie of hoe heet dat spul. Ze kleurden het eerst in en daarna ging het de oven in, binnen een paar seconden was het klaar. Helaas is die van m'n dochter al wel weer gesneuveld, maar het was wel leuk!
❤️ 7 juni 2018
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 15 Feb 2024 09:40

Ik wou zeggen een speurtocht met spelletjes en eventueel knutselen.
Maar als je maar 2 uur doet zou ik inderdaad gaan knutselen. Eerst taartje oid eten en kadootjes en dan knutselen. Dan is het alweer tijd.

Terug naar Zwangerschap & kinderen