Hoeveel geef jij uit?
Ik las deels dit artikel en vroeg me af wat jullie uitgeven aan een kinderfeestje?
En hoeveel voor een cadeautje?
MissEnergy schreef:Ons eerste kinderfeestje heeft rond de 20 euro gekost. We hebben cake versierd, getimmerd en geknutseld. Afsluitend pannenkoeken gegeten. We hadden niet een specifiek budget overigens. Kinderen vonden het erg leuk.
Voor een cadeau doen we 5-8 euro per verjaardag, net wat we tegenkomen.
Ik verbaas me wel wat sommige ouders uitgeven en organiseren (buitenshuis). Dan voel ik me bijna schuldig dat ons feestje zo 'goedkoop' was.
.namasté. schreef:MissEnergy schreef:Ons eerste kinderfeestje heeft rond de 20 euro gekost. We hebben cake versierd, getimmerd en geknutseld. Afsluitend pannenkoeken gegeten. We hadden niet een specifiek budget overigens. Kinderen vonden het erg leuk.
Ik verbaas me wel wat sommige ouders uitgeven en organiseren (buitenshuis). Dan voel ik me bijna schuldig dat ons feestje zo 'goedkoop' was.
Het klinkt mij ook echt als een leuk feestje hoor, dus niets om je schuldig over te voelen!
MissEnergy schreef:Ons eerste kinderfeestje heeft rond de 20 euro gekost. We hebben cake versierd, getimmerd en geknutseld. Afsluitend pannenkoeken gegeten. We hadden niet een specifiek budget overigens. Kinderen vonden het erg leuk.
Olivia schreef:
Aan cadeautjes geef ik 10-15 euro per kind uit. Je dat telt uiteindelijk wel op. Maar voor minder kan je praktisch alleen rommel kopen.
Niekske schreef:Feestjes tot nu toe tussen de 100 en 200 euro. We zijn steeds ergens naartoe geweest, dochter is hartje winter jarig, buiten is dus geen optie en het lijkt me echt vreselijk om zoveel kinderen in huis te hebben, daar hebben we gewoon geen plek voor. En veel van dat soort feestjes zijn gewoon duur. Zoon is in de zomer jarig, hopelijk kunnen we dan gewoon naar een speeltuin met de hele bende.
Cadeautjes meestal rond de 10 euro, afhankelijk van wat we vinden.

Jip schreef:Olivia schreef:
Aan cadeautjes geef ik 10-15 euro per kind uit. Je dat telt uiteindelijk wel op. Maar voor minder kan je praktisch alleen rommel kopen.
Niet mee eens. Ik heb rondom Sint in de uitverkoop echt leuke cadeautjes gescoord voor feestjes. Ik koop dus op zo een moment groot in.
Terug naar Zwangerschap & kinderen
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers