Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Vlog camera

<<

Arizona

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 16 Sep 2023 09:18

Vlog camera

Wie kan mij helpen?
Onze dochter wordt eind oktober 9 jaar en zou heel graag een vlog camera voor haar verjaardag krijgen. Echter ik zie door de bomen het bos niet meer, weet niet goed waar ik op moet letten. Ik zag de Vtech vlog camera, maar die krijgt slechte recensies op bol.com
Wie heeft er voor haar kind ook een vlog camera gekocht en wat voor eentje is het? Of heeft er iemand toch een goede ervaring met de Vtech camera?

2014 - ♥
2019 - ♥
<<

Siesa

Major Yipyapper

Bericht 16 Sep 2023 17:38

Re: Vlog camera

Mijn dochter heeft een oude telefoon die ze gebruikt maar dat is niet wat je zoekt?
<<

Arizona

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 16 Sep 2023 20:30

Nee, ze wil echt een camera die evt. op statief kan staan. En ze wil graag de mogelijkheid hebben om te filmen en foto’s te maken die ook kwalitatief een beetje goed zijn.

2014 - ♥
2019 - ♥
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 17 Sep 2023 09:06

Ik zou niet voor zo'n kinderding gaan. Ik heb er een paar geprobeerd, onder andere Vtech en die gingen allemaal vrij snel stuk (en dan niet door hardhandig gebruik). Ik zou zelf denk ik gewoon bij de MediaMarkt kijken. Een telefoon kun je overigens ook gewoon op een standaard zetten of op een houder die je zo vast kunt houden. Tegenwoordig is die kwaliteit echt wel gelijkwaardig te noemen. Mijn dochter doet het nu ook met de telefoon, veel makkelijker want je hebt het gelijk online en kunt het zo bewerken en posten waar je wilt.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Arizona

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 17 Sep 2023 11:52

Bedankt voor jullie antwoord!
We willen haar eigenlijk nog geen telefoon geven, want we hebben haar gezegd dat ze die pas krijgt als ze naar groep 8 gaat (en dat duurt nog 2 jaar).
Het gaat haar er puur om dat ze wat foto’s kan maken en wat filmpjes kan opnemen, ze gaat het nu nog niet online plaatsen.

2014 - ♥
2019 - ♥
<<

Lavina

Noob

Bericht 17 Sep 2023 18:09

Mijn dochter heeft een action cam gehad, koste iets van 60euro maar was kwalitatief waardeloos. Al heel snel gebruikte ze een oude telefoon van ons. Ik begrijp dat je dat niet wilt, wellicht kun je dan beter een digitale fotocamera overwegen zodat je toch kwaliteit hebt?

Terug naar Zwangerschap & kinderen