Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Kinderhorloge

<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 19 Sep 2023 06:31

Kinderhorloge

Hebben jullie kinderen een horloge? Ik zag in het GPS topic dat veel kinderen een tracker hebben met functies maar ik zou voor zoon eigenlijk een horloge willen. Er zijn alleen weinig leuke die ik kan vinden.

Wil voor hem liever niet iets van een tracker/smartwatch. Heeft hij niet nodig en hij zou dan denk ik continu met de functies bezig zijn op dat ding. Wel is hij de godganse dag bezig met hoe laat het is en vraagt hij elke minuut hoe laat het is. Dus een horloge lijkt me voor hem heel fijn. Tips?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 19 Sep 2023 06:34

Re: Kinderhorloge

Ik zou zelf kijken naar een Flikflak. Ook uit jeugdsentiment hoor maar dat zijn gewoon voor mij de enige echte kinderhorloges.
Let's discover the world together.
<<

Siesa

Major Yipyapper

Bericht 19 Sep 2023 06:52

Mijn zoon heeft naast zijn GPS horloge een horloge van mijn broer vroeger, de paw patrol horloge (lidl rond sinterklaas) is net kapot gegaan en een psv horloge (kruidvat heeft regelmatig psv, ajax en feyenoord).

Ik vind ze niet mooi maar hij is er blij mee.

Ik vind dat er leukere meisjes horloges zijn dan jongens.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 19 Sep 2023 06:55

Zora schreef:Hebben jullie kinderen een horloge? Ik zag in het GPS topic dat veel kinderen een tracker hebben met functies maar ik zou voor zoon eigenlijk een horloge willen. Er zijn alleen weinig leuke die ik kan vinden.

Wil voor hem liever niet iets van een tracker/smartwatch. Heeft hij niet nodig en hij zou dan denk ik continu met de functies bezig zijn op dat ding. Wel is hij de godganse dag bezig met hoe laat het is en vraagt hij elke minuut hoe laat het is. Dus een horloge lijkt me voor hem heel fijn. Tips?

Op de One2track kun je stiltetijden instellen. Dan kunnen ze alleen een sos sturen die naar de eerste contactpersoon gaat en klokkijken. Al het andere is dan uitgeschakeld. Die van J staat onder schooltijd uit. (Ze zouden er alleen nog de dagen optie aan toe moeten voegen)
2015 💙
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 19 Sep 2023 07:12

Jaaa flikflak zou wel echt heel tof zijn!

Hmm Minx dat klinkt wel interessant, ik zal me er eens in verdiepen. Wilde eigenlijk gewoon niet weer iets met een scherm met functies, hoe weinig ook. Maar ik weet dat hij bijvoorbeeld een stappenteller wel echt ook heel leuk zou vinden. Dat zit er ook op neem ik aan?

Siesa jaaa er zijn echt heel veel lelijke!
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 19 Sep 2023 07:23

Mijn oudste dochter en mijn zoontje hebben een flikflak, net als ik vroeger 🥰. Sommige zijn erg hysterisch maar je hebt veel keus in kleur en patroontje. Die zou ik aanraden.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 19 Sep 2023 08:01

Zora schreef:Jaaa flikflak zou wel echt heel tof zijn!

Hmm Minx dat klinkt wel interessant, ik zal me er eens in verdiepen. Wilde eigenlijk gewoon niet weer iets met een scherm met functies, hoe weinig ook. Maar ik weet dat hij bijvoorbeeld een stappenteller wel echt ook heel leuk zou vinden. Dat zit er ook op neem ik aan?

Siesa jaaa er zijn echt heel veel lelijke!

Ja klopt die zit er ook op maar als ik zie hoe weinig hij registreert dan heb ik het idee dat dat niet helemaal klopt.
2015 💙
<<

Tove_

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 19 Sep 2023 14:08

Jaaa een flikflak! Wij willen die ook aan onze oudste geven als hij 4 wordt. Zo leuk. Er zijn echt veel lelijke inderdaad, en ook wel dingen die wel grappig zijn als ze een tijdje fan zijn van Paw Patrol, maar niet meer een jaar later. Daarom wel een leuke gekleurde maar niet te hysterisch ;)
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 19 Sep 2023 18:00

Er is veel keuze idd, leuk! Ik ga die eens beter bekijken. Prima prijsjes ook :)

Edit: mehh voor meisjes zó veel leuke, voor jongens echt veel lelijk
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 19 Sep 2023 19:38

Ja dat is wel een beetje zo. Mijn zoon heeft een zwarte met planeten, die vindt hij te gek! Maar verder weinig echt leuke gezien. Dan vind ik de simpele in retrokleurtjes nog het leukst maar je zoon misschien niet ;-)
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Indigo

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 19 Sep 2023 19:46

Bij de juwelier zag ik laatst echt veel leuke en betaalbare kinderhorloges liggen, zowel analoog als digitaal. Die van Flikflak zien er ook echt heel leuk uit! Mijn zoon van 6 jaar wil ook graag een horloge, dus ik ben nog op zoek. Ik wil niet een horloge met gps, vind dat voor ons/hem echt totaal overbodig. Ik ben benieuwd welke je (zoon) kiest Zora!
2011 2012 2017
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 20 Sep 2023 06:24

Ik denk dat we idd voor een van de retro kleurtjes gaan of voor deze:

https://www.flikflak.com/nl-nl/wizarmaz ... SP061.html

Al ben ik zelf niet zo’n fan van die extra draaischijf maar hij vindt dit denk ik wel het tofste design.

Kan niet wachten tot M er ook aan toe is. Die wil zeker weten zo eentje met glitter en/of roze 😁
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 20 Sep 2023 06:26

Ik vind die met retro kleurtjes ook leuk! Ik had gisteren ook al even zitten kijken. Lijkt me tof cadeau voor zoon z'n verjaardag ook over tijdje.

Haha ahhh M en z'n roze 💕
<<

Indigo

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 20 Sep 2023 11:23

Heel erg leuk is die Zora!

Marin, misschien een leuk cadeau voor Sinterklaas?
2011 2012 2017
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 20 Sep 2023 11:38

Vind voor z'n verjaardag leuker bij dat soort cadeaus. M'n schoonouders hebben twee jaar geleden een mooie Steiff teddybeer cadeau gegeven voor Sinterklaas aan m'n dochter en nu moeten we altijd doen alsof ze die van Sint heeft gehad ipv van haar opa en oma. Daar hebben we beetje lesje van geleerd.
<<

Anoniem338

Bericht 20 Sep 2023 12:11

Zoon heeft een 'gewoon' kinderhorloge gekregen van mijn ouders voor z'n verjaardag paar jaar terug. Komt bij de juwelier vandaan. Simpel effen donkerblauw met een duidelijke wijzerplaat. Merk weet ik zo niet maar is een heel degelijk ding. Flikflak vond ik voor jongens ook niks leuks bij zitten.

Terug naar Zwangerschap & kinderen