Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

N.a.v. Hoe vaak uitgenodigd voor kinderfeestjes?

<<

zonnetje83

Noob

Bericht 24 Sep 2023 09:11

N.a.v. Hoe vaak uitgenodigd voor kinderfeestjes?

Krijgt jouw kind vaak uitnodigingen voor kinderfeestjes? Nodigt je kind ook wel eens bewust kinderen uit van wie het weet dat het kind niet vaak uitnodigingen krijgt?
Mijn jongste dochter wordt regelmatig uitgenodigd, maar mijn oudste dochter niet. Dat vind ik wel eens sneu, al lijkt ze er zelf niet zo mee te zitten. Nou is het ook wel zo dat mijn oudste dochter wat meer op zichzelf is en niet vaak speelafspraakjes wil na schooltijd. Ze vertelt ook vaak dat kinderen aan elkaar vragen of ze op een feestje mogen komen, dat zie ik mijn dochter niet doen.
<<

Dobby

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 24 Sep 2023 10:32

Re: N.a.v. Hoe vaak uitgenodigd voor kinderfeestjes?

Mijn jongste wordt door het vaste groepje van 5-6 kinderen altijd uitgenodigd, dat zijn ook de meisjes die ze zelf uitnodigt.

Bij de oudste was dat ook vaak zo.
08-03-2010
08-02-2016
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 24 Sep 2023 11:24

Mijn oudste alleen door zijn vaste vrienden. 4/5 per jaar denk ik.

De jongste veel meer. In groep 2 meer dan 30 keer 🙃 Die nodig ik niet allemaal terug uit.
R. 2013💙
D. 2016💜
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 24 Sep 2023 11:32

Dertig keer?! 😱 Pff ik moet er niet aan denken! Maar goed, weinig aan te doen natuurlijk.

M'n dochter had vier vaste vriendinnen afgelopen jaar, die had ze zelf uitgenodigd en ze is daar ook op de feestjes geweest.
❤️ 7 juni 2018
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 24 Sep 2023 12:13

De jongste twee zijn bij 6 a 7 feestjes geweest het afgelopen jaar. Mijn oudste iets van 8 geloof ik.

Mijn jongste dochter heeft een vaste groep vriendinnetjes die elkaar allemaal uitnodigen + nog een paar losse vriendinnen. Mijn zoon begint nu ook een vast groepje vriendjes te krijgen en heeft ook wat losse vriendinnen. Mijn oudste dochter speelt met iedereen en bij haar wisselen de vriendschappen heel sterk qua intensiteit van tijd tot tijd. Dus elk jaar ziet haar feestje er weer wat anders uit :)
Laatst gewijzigd door Teun op 24 Sep 2023 14:24, in totaal 2 keer gewijzigd.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 24 Sep 2023 12:38

In groep 1 is ze niet uitgenodigd. Vorig jaar zelf nog geen feestje gehouden (ze is van november), maar 3 keer uitgenodigd. Die kinderen komen over een paar weken ook bij haar op het feestje.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 24 Sep 2023 13:32

Bliss schreef:Dertig keer?! 😱 Pff ik moet er niet aan denken! Maar goed, weinig aan te doen natuurlijk.

M'n dochter had vier vaste vriendinnen afgelopen jaar, die had ze zelf uitgenodigd en ze is daar ook op de feestjes geweest.

Ja, ik kende ook veel van die kinderen totaal niet. Stonden we weer totaal inspiratieloos in de Intertoys 😂 Record was vier feestjes in 1 week, hij kon geen cake met slagroom meer zien 😂😂😂
R. 2013💙
D. 2016💜
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 24 Sep 2023 13:36

Onze dochter is net 5 en heeft haar eerste feestje met 5 kindjes gehad. Zelf is ze inmiddels ook al bij 5 feestjes geweest; grotendeels dezelfde kinderen als op haar feestje.
08/2018
05/2021
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 24 Sep 2023 14:02

Vorig schooljaar was hij bij 5 feestjes uitgenodigd.
Hij speelt altijd met een vast groepje. En die had hij zelf ook weer terug uitgenodigd.
2016
<<

Siesa

Major Yipyapper

Bericht 24 Sep 2023 14:12

Zoon heeft ongeveer 5/6 feestjes in het jaar. Hij heeft een vast clubje.
Dochter heeft er nooit een
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 24 Sep 2023 14:49

Mijn dochter had tussen haar 5e en 6e verjaardag 12 kinderfeestjes gehad. Ik heb geen 12 kinderen terug uitgenodigd voor haar 6e verjaardag. Ze is daarna niet overal terug gevraagd, maar dat verwacht ik ook niet, op deze leeftijd gaat het zo erg op en neer. Ze heeft dit schooljaar wel alweer 2 feestjes gehad, ook eentje van een meisje waar ze eerder nog niet is geweest. Over een paar jaar zal er wel een vaster groepje ontstaan denk ik.
december 2016
juli 2019
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 24 Sep 2023 14:51

2x in 4 jaar tijd. Had zelf alle jongens uit z’n klas uitgenodigd vorig jaar. (Groep 1 en 2 waren Corona jaren) Dit jaar met een nichtje naar avonturenpark gegaan omdat hij toch van school ging wisselen en ik geen zin had in een schijnvertoning waarbij iedereen ineens z’n beste vriend zou zijn.
2015 💙
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 24 Sep 2023 15:00

Zoontje heeft een vast groepje vriendjes, die vier jongens zijn ook op zijn feestje geweest. Bij twee daarvan is hij ook geweest, bij een niet want die is in oktober al jarig en toen was het nog niet zo'n hecht clubje en 1 jongetje had geen feestje gegeven.
Dit jaar zijn twee van die jongens door naar groep 3 (zoontje zit in een groep 1/2) dus ik verwacht dat de samenstellingen wel wat gaan veranderen.
<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 24 Sep 2023 15:29

Dochter (groep 7) is vorig jaar bij een stuk of 10 kinderfeestjes geweest. Het wisselt bij haar wel per jaar. Ze heeft 1 beste vriendinnetje en hangt verder overal een beetje in het midden. Dus soms wordt ze ineens veel gevraagd en soms helemaal niet. En soms ook door kindjes waar ze eigenlijk geen vriendinnen mee is.

Zoon (8) heeft vanaf groep 1 een vast vriendengroepje (ze zijn met 5) waar hij bij mag komen. En wordt dan soms eens ergens anders uitgenodigd.
Zoon (4) zit vanaf maart in groep 1 en heeft nog geen kinderfeestjes. Heeft ook nog nooit met iemand gespeeld.
<<

Phileine1244

Kletskop

Bericht 24 Sep 2023 19:30

Elk jaar bij haar 3 vaste vriendinnetjes sowieso. Ze speelt met 1 jongen uit de klas, daar is ze ook geweest afgelopen jaar. En dan nog 2 feestjes van kinderen waar ze verder nooit mee speelt of gespeeld heeft.
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 24 Sep 2023 19:41

M (9jr): er zijn 3 jongens van de ene school waar hij tot nu toe altijd door is uitgenodigd. Andere school (so) worden niet heel veel feestjes gegeven, maar hij heeft daar wel een vast vriendje dus daar is hij wel mee op feestje geweest. Nu heeft hij toevallig van een nieuwe jongen in de klas ook een uitnodiging gekregen en vorige week van een jongen uit de bus. Dus hij komt uit op zo’n 6 feestjes per jaar.

J (7jr): heeft er het afgelopen 5 gehad denk ik. Zijn groep is niet zo groot en hij bungelt een beetje tussenin. Het ene jaar koos hij juist de jongere kinderen en dit jaar de oudere, naast een aantal vaste vriendjes.
<<

Loïs

Kletskop

Bericht 24 Sep 2023 20:20

Mijn oudste werd in de kleuterklas en groep 3 heel vaak uitgenodigd, gingen we echt niet allemaal terugvragen.

De middelste (groep 4)heeft er een stuk of 3/4 per jaar, niet alleen uit z'n klas maar ook van wat buur kinderen.

De oudste (groep 8) loopt de laatste jaren echt erg terug, niet alle kinderen geven een feestje meer. Denk een stuk of 5 per jaar.
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 24 Sep 2023 20:31

De oudste heeft een vast vriendinnengroepje van 8 meiden.
De middelste is een allemansvriend en heeft meestal 15 kinderfeestjes per jaar.
De jongste heeft weinig vriendinnetjes, twee meisjes waar ze wel echt regelmatig mee speelt. Weinig feestjes dus ook, ze is niet een enorm sociaal kind. Dat vindt ze overigens prima. Feestjes zijn altijd erg spannend voor dr.
3 dochters van 12, 9 en 8 jaar 🖤

Terug naar Zwangerschap & kinderen