Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Gymtas middelbare school

<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 18 Aug 2023 07:51

Gymtas middelbare school

Ik heb gezocht op het topic wat er volgens mij ooit was over de middelbare school maar ik vind het niet dus dan even zo.

Mijn dochters gaan bijna naar de middelbare school en nu willen ze niet meer de gymtas die ze op de basisschool hadden. Ze zijn zenuwachtig merk ik aan alles dus dit zijn in eens ook belangrijke dingen geworden voor ze en ze hebben het er nu al een aantal keer over gehad. Dus ik probeer een goede/leuke tas voor ze te zoeken. Welke tas heeft jullie kind?
:heart: :heart: 2011
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 18 Aug 2023 08:33

Re: Gymtas middelbare school

Bij mijn leerlingen zie ik vooral van die simpele gymtasjes/rugzakken met koordjes die ook de hengsels van de rugzak zijn zeg maar, canvas tasjes en simpele dunne rugzakjes. Ik geloof niet dat ze heel veel aandacht aan die tassen besteden, maar ik sta wel voor de bovenbouw, dus voor de brugklas is dat misschien anders 😁
december 2016
juli 2019
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 18 Aug 2023 08:47

<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 18 Aug 2023 10:03

Zoiets als wat Niekske omschrijft had mijn dochter al qua model, zo'n dun tasje met koordjes. Ik heb een keer een opvallend exemplaar gevonden in de kringloop met een gehaakte buitenkant eromheen in allerlei kleuren en bloemen erop etc. Mijn dochter vond hem geweldig. Hij is verder niet kinderachtig, wel kleurrijk. Ik dacht daar gaat ze nu echt niet meer mee lopen, ze gaat ook naar de middelbare en veel van de nieuwe spullen moesten vooral niet teveel opvallen. Maar ze wil graag hetzelfde tasje houden, dus ben benieuwd of ze nog van gedachten gaat veranderen als ze eenmaal op school zit.

Wat Lexi laat zien had ik eerder verwacht met de huidige keuzes van mijn dochter, denk dat ze zoiets wel wat zou vinden mocht ze toch een ander tasje willen een keer. In elk geval krijg ik van mijn bijna brugpieper de indruk dat ze vooral niet teveel wil opvallen, en dus een beetje neutrale keuzes maakt qua spullen. Veel zwart, weinig printjes, etc. En dan vervolgens wel haar oude kleurrijke gymtasje willen houden, ik volg die puber af en toe niet meer.
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 18 Aug 2023 13:17

Onze kinderen hebben allebei zo'n tas voor gym. Allebei in een ander kleurtje.
https://www.decathlon.nl/p/wandelrugzak ... HmEALw_wcB
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Filoria

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 18 Aug 2023 18:54

Bij mijn zoon gaan goedkope spullen altijd heel snel stuk... Hij is zo lomp. Daarom hebben we deze wat stevigere gymtas:

https://www.nike.com/nl/t/utility-gymta ... ing-vb85Ts
T (2008) en I (2013)
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 18 Aug 2023 20:19

Ik zou ze zelf gewoon een gymtas laten uitzoeken. De hema heeft ook hele leuke gymtassen bij de back to school artikelen.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 20 Aug 2023 11:51

Onze oudste heeft geen gymnasium, hij gym gewoon in z’n normale kleding. Vind ik vanalles van maar hee, het puberbrein laat zich moeilijk sturen.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 20 Aug 2023 18:10

Lady schreef:Onze oudste heeft geen gymnasium, hij gym gewoon in z’n normale kleding. Vind ik vanalles van maar hee, het puberbrein laat zich moeilijk sturen.

Is dat niet verplicht? Bij ons moeten leerlingen gymkleren aan,anders krijgen ze een 'spullen niet op orde aantekening '
<<

MrsMath

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 20 Aug 2023 20:26

Mijn dochter heeft een simpel tasje, die stopt ze in haar gewone schooltas en op school in haar locker en haalt hem er voor de gym weet uit, twee tassen vindt ze irritant.

Op mijn werk zie ik ook vooral die tasjes waar Niekske het over had.
L 7-10-2011
N 23-5-2013
<<

Kira

Yipyapper

Bericht 20 Aug 2023 21:02

M'n zoon had een simpel zwart tasje met van die touwtjes die dan ook hengsels zijn. Maar propte eigenlijk z'n gymkleren gewoon in zijn schooltas.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 31 Aug 2023 19:41

Bedankt voor het meedenken en de voorbeelden.
Ik heb ze wat plaatjes laten zien, en we waren ook al op zoek geweest maar ze hebben nu zelf iets gevonden toen ze een keer samen in de Hema waren, ik hoop dat alles er in past maar we gaan het zien!
:heart: :heart: 2011

Terug naar Zwangerschap & kinderen