Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Device kinderen luisterboeken auto

<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 04 Jun 2023 11:08

Device kinderen luisterboeken auto

Voor onze rit naar Frankrijk lijkt het ons fijn als de kinderen een eigen mp3-speler of andere device hebben om zelf muziek, luisterboeken en podcasts te kunnen luisteren.

Wij hebben geen (kinder)tablets en ivm wagenziekte vind ik schermpjes in de auto sowieso niet ideaal. Het lijkt me leuk voor ze als ze hun eigen geluid kunnen bedienen, net als ikzelf vroeger met cassettes en later cd’s.

Maar wat is hiervoor nou een fijne manier? Via mp3 spelers? En zijn er dan genoeg verhaaltjes op mp3 te vinden?
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 04 Jun 2023 11:18

Re: Device kinderen luisterboeken auto

Heb je nog oude mobiele telefoons liggen toevallig? Ik kwam erachter dat spotify daar nog gewoon op werkt als de simkaart eruit is. Dan moet je de muziek en luisterboeken natuurlijk wel vooraf ergens waar je WiFi hebt even downloaden. Maar dat lijkt mij makkelijker dan een Mp3-speler tegenwoordig (al zal dat vast ook wel werken).
<<

Elisabeth

Lady-post-a-lot

Bericht 04 Jun 2023 11:18

Ik denk zelf dat een (oude) telefoon met Spotify het meest in de buurt komt met wat je zoekt. Je zet dan de audio aan en dan kunnen ze lekker luisteren.
<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 04 Jun 2023 11:33

Wij hadden nog een stapel luistercd's liggen en ik heb dus een discman gescoord
23-11-2014 16-03-2017 01-07-2020
<<

Siesa

Major Yipyapper

Bericht 04 Jun 2023 12:35

Ik heb cd's op de computer gezet en nu dus mp3 bestanden van. Die staan op een oude ipod
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 04 Jun 2023 20:17

Wij gebruiken ook oude ipods en oude telefoons hiervoor! Daar zetten we idd in de podcastapp luisterboeken en muziek op, idem voor spotify ofzo. En dan verder niks zodat ze niet tempted zijn toch iets te gaan kijken.

Ik heb vorige jaar ook weleens een discman gehad voor ze maar daar waren ze toch nog te onvoorzichtig en ongeduldig voor.

En we hebben idd wel nog oude cd’s die we zelf kunnen beluisteren. In onze eigen auto allang geen cd speler meer maar in de camper wel! Dus dan luisteren we met z’n allen.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje

Terug naar Zwangerschap & kinderen