19 Nov 2016 09:50 door Hippie
Dan ben ik misschien een beetje flauw, maar toen ik na een week al een band moest plakken baalde ik toch flink. Niet alleen omdat hij al geplakt moest worden, maar vooral omdat het niet bepaald makkelijk was om de band eraf te halen voor het plakken. En het gaatje zat op een heel vervelende plek, dus in eerste instantie liet de plakker steeds weer los. Maar verder is de fiets een prima ding hoor.
Wij hadden eerst een metalen van bandits and angels en die beviel super goed. Hadden er ook een kinbeschermer bij met zijn naam erop, stond vooral erg leuk, maar gelukkig is hij nooit met zijn kin op het stuur gevallen verder. Deze fiets was verstelbaar zoals een gewone fiets en dat was heel fijn. En de foambanden vond ik handig, rijden fijn en kunnen niet lek.
De Puky fiets was destijds ook een optie. En de kleinere versie kan alsnog best lang mee volgens mij, alleen de grotere kan daarna nog langer mee natuurlijk. Maar ik zie met de kleine nog geregeld kinderen van een jaar of 4 voorbij komen bij school.
Nu hebben we een houten met luchtbanden. Afgezien van die lekke band verder een leuke en fijne fiets. We hebben er eentje van Woezel en Pip. Enige wat wellicht ook iets minder is tov onze vorige fiets is dat hij minder goed verstelbaar is. Deze heeft twee standen dacht ik. En nu met ruim 2,5 past hij precies op de laagste stand, dus hij kan er nog wel even mee vooruit.