Twee onder 2
Misschien is dit topic een beetje vroeg: maar hebben er nog mensen tips & tricks?
26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
.Kaat schreef:Kan je je kinderwagen niet uitbreiden? Wij hebben een uppababy en kunnen daar 2 zitjes op zetten (of wagenbak en een zitje). Ik vind het nog steeds echt ideaal (nu bijna 2 en 3,5 jr), ze zitten er nog regelmatig samen in als we wat verder lopen.
Tove_ schreef:Ah ja, hier schelen ze wel echt 2 jaar, ik snap dat het lastiger gaat met kindjes die maar 1-1,5 jaar schelen.
Mijn oudste gaat trouwens 3 dagen naar kdv en de jongste maar 2 dagen. Zo heb ik 1 dag alleen met hem, echt heel fijn want ik voel me weleens schuldig dat de tweede minder aandacht krijgt (echt zo'n cliche wat wel erg klopt haha).
Marin schreef:Tegen die tijd is je zoon wel echt bijna 2 he? Dus beetje zoals m'n dochter nu afgelopen periode.
Bloom schreef:Tove_ schreef:Ah ja, hier schelen ze wel echt 2 jaar, ik snap dat het lastiger gaat met kindjes die maar 1-1,5 jaar schelen.
Mijn oudste gaat trouwens 3 dagen naar kdv en de jongste maar 2 dagen. Zo heb ik 1 dag alleen met hem, echt heel fijn want ik voel me weleens schuldig dat de tweede minder aandacht krijgt (echt zo'n cliche wat wel erg klopt haha).
Ja… die gedachten heb ik nu al. Heeft zoon wel voldoende “alleen”-tijd gehad, hoe doe ik het straks met nummer 2? Misschien wil ik wel minder gaan werken ook.
Nou ja, allemaal dingen voor de komende maanden. Eerst maar eens de echo afwachten. Maar toch ook al leuk om over alles na te denken.
Terug naar Zwangerschap & kinderen
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers