Help! Mijn kind wil een lavalamp
Ik word dus absoluut totaal kriegel van die dingen, of ze gaan te langzaam of ze trekken de hele tijd je aandacht en echt mooi vind ik ze ook al niet.
Hij (Lu., wordt in maart 10) is dus echt serieus, hij is helemaal gefascineerd door een vloeibare zandloper met twee kleuren die hier in huis rondslingert doordat ik het stiekem wel een grappig ding vond en toen hij er achter kwam dat je zoiets ook in het groot als lamp hebt was hij gelijk helemaal om. Hij kreeg zelfs een driftbui toen hij na het eten niet a la minute een lavalamp op zijn digitale verlanglijstje mocht gaan zetten.
Uiteraard is dit een non-issue, als hij zo graag een lavalamp wil dan krijgt hij er vast wel een…van opa of oma of een oom of tante
. Ik zoek nu vooraal jullie steun bij deze dramatische verandering, ik ga sowieso een gebiedsverbod voor een eventuele lavalamp instellen. Niet toegestaan om en nabij gebieden waarin ik me ophoud of begeef. Ik zal een zonnebril aan moeten schaffen voor als ik eens naar zijn kamer toe moet en een afstandsbediening om hem op voorzorg uit te zetten.
Jullie nog tips voor mooie lavalampen?
Wacht… niet hardop graag, geen plaatjes, wel linkjes of zo?
En nog tips hoe hier mee om te gaan? Ik wil echt niet dat hij merkt dat het ok is om een lavalamp te hebben.

!
.
.
.