Niekske schreef:Over het algemeen is altijd mama, maar beide kinderen hebben soms een korte fase dat het papa is. Duurt helaas niet lang. Maar meestal accepteren ze het ook wel als het alsnog de ander is. Gelukkig. Nu is de oudste ook wel op een leeftijd dat ze het prima snapt allemaal, de jongste kan wat dwarser zijn. We brengen, mede daarom, de kinderen om en om naar bed en dat werkt prima.

Tabbie schreef:Haha dat doe ik ook regelmatig Siesa! Mijn eigen eetmoment is voor mij ook echt heilig, dan wil ik gewoon kunnen eten 😄 dus regelmatig eet ik op een andere tijd of in een andere ruimte. Even rust.
Lady schreef:Zo herkenbaar. Beide jongens hangen enorm aan mij wanneer ik thuis ben. Als ik weg ben is het prima maar zodra ik er weer ben willen ze alleen mij door mij geholpen worden. Inmiddels hebben ze wel de leeftijd dat we hier niet altijd meer in mee gaan zonder dat het gelijk groot drama oplevert. Maar er zijn toch wel patronen ingesleten in de afgelopen jaren die we dus ook zelf in stand houden. Ik breng bijvoorbeeld meestal de jongens naar bed, breng ze naar school, ga mee naar zwemles, etc.
Terug naar Zwangerschap & kinderen
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers