Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Ervaring met Lego Super Mario?

<<

Sublimo

Bericht 12 Dec 2022 16:13

Ervaring met Lego Super Mario?

Zijn hier mensen die Lego Super Mario hebben? Spelen jullie kinderen hier veel mee en is het ook al leuk met alleen de startersset? Wij hebben sinds kort Mario Party op de Nintendo en dat wordt hier veel gespeeld. Dit lijkt me een leuke aanvulling daarbij omdat de kinderen allebei ook van lego houden. Maar ben dus heel benieuwd naar jullie ervaringen!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 12 Dec 2022 17:24

Re: Ervaring met Lego Super Mario?

Ja wij hebben een aantal sets. De jongens vinden het heel leuk en spelen ook wel los met de poppetjes. Persoonlijk vind ik het een nadeel dat het veel losse elementen zijn die, als je het eenmaal gebouwd hebt, dus niet allemaal aan elkaar vast blijven zitten. Een Lego plaat erbij kopen en het daar op bouwen is dus wel een aanrader denk ik.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 12 Dec 2022 17:29

Zora schreef:Ja wij hebben een aantal sets. De jongens vinden het heel leuk en spelen ook wel los met de poppetjes. Persoonlijk vind ik het een nadeel dat het veel losse elementen zijn die, als je het eenmaal gebouwd hebt, dus niet allemaal aan elkaar vast blijven zitten. Een Lego plaat erbij kopen en het daar op bouwen is dus wel een aanrader denk ik.

Oh dit merk ik totaal niet. J koppelt alles aan elkaar en heeft dan echt enorme bouwwerken. Ik vind het echt een toffe lijn, het daagt veel meer uit tot creatief spelen en bouwen.
2015 💙
<<

Anoniem338

Bericht 12 Dec 2022 19:39

Ja zoon heeft de starterset en een paar kleine uitbreidingen. Hij speelt er soms een hele tijd niet mee en dan weer een periode wel. 'Gewoon' lego is wat dat betreft een grotere hit hier maar de Mario lijn is zeker ook een leuke aanvulling. Ik vind het het geld wel waard.

Edit: alleen met de basisset is het ook al leuk!
<<

Sublimo

Bericht 12 Dec 2022 19:53

Oké, top, dan ga ik de basisset voor ze kopen denk ik en als het aanslaat, kunnen de uitbreidingssets op andere momenten dienen als cadeautjes. We hebben een stuk of 8 van die grondplaten (van de Lego van vriend vroeger), dus mocht het nodig zijn, kunnen ze die altijd gebruiken.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 14 Dec 2022 16:57

De jongste van mijn man heeft dit 2 jaar geleden gekregen voor Sinterklaas, best een prijzig setje... Hij wilde het graag hebben.
Hij heeft het 1 keer uit de doos gehaald, samen met mijn man in elkaar gezet, en dat was het eigenlijk wel.
Voor ons dus een flinke tegenvaller.

Terug naar Zwangerschap & kinderen