Peuter steeds diarree
Ik ontdek een patroon, maar volgens de huisarts is dit nauwelijks mogelijk....ik ben zelf namelijk lactose intolerant, dus hier krijgt ie alleen lactosevrije melk. Op de opvang (ma t/m woe) krijgt ie 's middags een beker gewone melk.
Nou had ie vanmiddag dus wederom mega diarree, moest in bad op de opvang...en dat terwijl het voor mijn gevoel net een heel stuk beter ging.
Vorige week bij de huisarts geweest en ook dit 'patroon' besproken maar volgens haar is dit haast onmogelijk bij een dreumes/peuter. Ik moet ontlasting inleveren nog van hem, maar vanaf vrijdag heeft ie dan weer normale poep...en nu door een fikse griep aan mijn kant gewoon nog niet aan toegekomen.
Herkenbaar voor iemand wellicht? Miss tmi, maar ook de geur van zijn ontlasting komt overeen met de mijne als ik iets met melk gegeten heb...broertje van vriend is overigens ook lactose intolerant, dus van 2 kanten van de familie kan ie het hebben.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.