Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Tips voor broeken gezocht

<<

Siesa

Major Yipyapper

Bericht 12 Dec 2022 07:43

Tips voor broeken gezocht

Help! Door medicatie is mijn dochter voller geworden. Ze heeft nog maar 2 broeken die op de buik passen (zonder de knopenelastiek te gebruiken terwijl hij eerst helemaal aangetrokken was) maar als ze gaat zitten, zie je altijd haar billen er bovenuit komen. Dus die broeken zijn ook niet goed.
Zijn er broeken met een hogere rugpas of hoge taille in maat 128/134?

Ze wil nu altijd een jurk aan maar een maillot lijkt mij te koud? Want doen ze bij jullie onder een jurk aan?
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 12 Dec 2022 07:57

Re: Tips voor broeken gezocht

Je hebt hele fijne thermo legging / maillots, misschien is dat wat? Overigens kan een maillot prima volgens mij hoor, heeft m’n dochter nu ook gewoon aan, en ik zelf een panty.

Qua broeken kan je misschien naar jegging kijken die wat prettiger zit bij buik ook? H&M heeft dat vaak zulke dingen
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 12 Dec 2022 08:26

Een maillot draagt mijn dochter de hele winter.
En evt van die flared pants van de Shoeby/We?
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Siesa

Major Yipyapper

Bericht 12 Dec 2022 08:55

Bedankt! Ik ga eens zoeken. Dit is echt drama dus ik ga eens kijken.
<<

Sublimo

Bericht 12 Dec 2022 09:00

Mijn dochter is van zichzelf wat voller en draagt graag van die jeggings die hier al genoemd worden. Ze heeft ook een roze ribbroek van Hema met een elastische tailleband die ze vrij hoog kan optrekken.
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 12 Dec 2022 10:16

Mijn dochter is enorm fan van de jeanstreggings van de H&M. Zij heeft een normaal figuur, maar door de stretch denk ik dat ook als ze nog wat steviger zou zijn dat ze nog wel zouden passen. Mijn dochter vindt ze heerlijk zitten en ik vind ze ook niet te laag (daar houdt mijn dochter ook niet van).
<<

Siesa

Major Yipyapper

Bericht 12 Dec 2022 11:03

Geweldig! Ik ga deze week nog naar de stad, bedankt!
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 12 Dec 2022 14:43

De flared broeken van de we zijn juist heel smal. Van de hema zijn ze mijn dochters te breed dus die misschien proberen!

Die jeanstregginfs van h&m zijn idd ook fijn stretch. Mijn dochters dragen trouwens wel altijd maillots in de winter hoor!
⁠♡♡♡
<<

Sublimo

Bericht 12 Dec 2022 15:37

Uffe schreef:De flared broeken van de we zijn juist heel smal. Van de hema zijn ze mijn dochters te breed dus die misschien proberen!

Die jeanstregginfs van h&m zijn idd ook fijn stretch. Mijn dochters dragen trouwens wel altijd maillots in de winter hoor!

Ja die flared van de WE past mijn dochter dus idd niet in.

Terug naar Zwangerschap & kinderen