Basisschool kiezen
Ik voel me echt een totale amateur, haha.
Harrison schreef:Er blijkt een website te zijn waar je je adres in kunt vullen en dan krijg je de scholen het dichtsbij, daar krijg je dan voorrang. Dat helpt wel want dan werk ik gewoon dat lijstje af qua research en maken we een top 10. Er gaat echt een wereld voor me open haha.
Als je wilt kan ik wel doorsturen wat wij hebben gevraagd 
Marin schreef:Oh ja slim inderdaad van de voorlichtingsavonden. En misschien kan je een aantal volgen op Instagram ofzo als ze daar actief zijn? Dan krijg je ook beetje een beeld misschien.
). Scheelt wel als je voorrang krijgt inderdaad! Hier is de bso in de school (dat vond ik belangrijk, geen extra locatie nog) maar daardoor is het wel een andere organisatie dan het kdv waar hij nu zit.Tom schreef:Hier ook een dorp dus maar 1 school.
Tove_ schreef:Ja wij hebben ons daar nu dus ingeschreven maar ze konden niks beloven (voor over anderhalf jaar). Scheelt wel als je voorrang krijgt inderdaad! Hier is de bso in de school (dat vond ik belangrijk, geen extra locatie nog) maar daardoor is het wel een andere organisatie dan het kdv waar hij nu zit.
Harrison schreef:Tove_ schreef:Ja wij hebben ons daar nu dus ingeschreven maar ze konden niks beloven (voor over anderhalf jaar). Scheelt wel als je voorrang krijgt inderdaad! Hier is de bso in de school (dat vond ik belangrijk, geen extra locatie nog) maar daardoor is het wel een andere organisatie dan het kdv waar hij nu zit.
Ik krijg hier nu al stress van! Dat lijkt me helemaal ideaal als de BSO in de school zit maar volgens mij is dat hier niet vaak zo, ze worden dan opgehaald door de BSO. Daarom lijkt het me in dat geval wel relax als dat dan een vertrouwd gebouw is doordat hij daar al op het KDV zat.

Marin schreef:Tom schreef:Hier ook een dorp dus maar 1 school.
Haha hier ook een dorp maar toch 9 basisscholen.
Lijkt me wel lastig als je het toch niet echt kan vinden in de basisschool in het dorp. Zit J eigenlijk al op school,Tom? Of is hij nog 3?
Terug naar Zwangerschap & kinderen
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers