Leeftijdsverschil min. 4 jaar
"Vroeger" had ik altijd in mijn hoofd om er 2 jaar leeftijdsverschil tussen te laten, dat leek me ideaal. Helaas zijn er aantal dingen gebeurd in ons leven waardoor het het slimste was om niet voor een 2e kind te gaan voorgaande jaren. Inmiddels kan dit wel en zijn we al tijdje bezig. Of nouja, met een cyclus van bijna 3 maanden zijn 3 rondes gelijk al bijna 9 maanden bezig 😉
We hebben dan ook besloten om het medische traject in te stappen, over 4 weken hebben we onze intake.
Maar.. er gaat dus minimaal wel 4 jaar tussen zitten en ergens vind ik dit echt erg. Ik ben zo bang dat het leeftijdsverschil te groot word waardoor ze geen band samen krijgen.
Rationeel gezien weet ik ook wel dat dit echt het beste was voor ons allemaal om niet te vroeg te starten, maar toch merk ik dat ik het erg moeilijk vind om dit leeftijdsverschil los te laten.
Ik kan mezelf wel continu vertellen dat het echt niet erg is, dat ze heus wel een band krijgen (als een 2e ooit mag lukken) en dat het voor mijn gezondheid juist beter is als er meerdere jaren tussen zitten.. maar mijn gevoel wil nog niet echt meewerken helaas.
Wie heeft er nog meer minimaal 4 jaar tussen en kan mij beetje opbeuren 😇