Hoeveel kinderen
Had je als kind, tiener, jong volwassene altijd een idee bij hoeveel kinderen je zou willen? (Even los gezien van of het allemaal lukt etc. Dus puur je wens). En is die wens altijd hetzelfde geweest of verschoven naarmate je ouder werd, of juist kind(eren) gekregen hebt?
Ik heb altijd gedacht, ik zou graag 1 of 2 kinderen willen. Sinds de geboorte van mijn dochter denk ik steeds vaker, 3 lijkt me ook wel een heel leuk aantal
Ik heb echt nog noooooit over 3 kindjes nagedacht haha. Ik zal het nog mooier maken, mijn vriend weet volgens mij niet eens dat ik dit denk
. Ben ook wel nuchter nu, eerst maar eens zien hoe alles loopt met de kleine en ben bij als ik straks mijn lijf weer helemaal voor mezelf heb, alle hormonen eruit zijn enzo. Dus zie een tweede hier niet heel snel gebeuren. Al denk ik dan ook.. Hmm ik ben 34. Stel ik zou een tweede keer zwanger raken en daarna nog de wens hebben voor een derde. Word ik dan niet te oud
En nu denk ik weer, aahh 2 is ook mooi haha. Goeddd, lang verhaal kort. Kwam/komt jouw wens overeen met het aantal kindjes dat je nu hebt.
10.23

En wat knap dat je jezelf zo kunt beschermen en de keus hebt gemaakt om het bij 1 kind te houden.